Skip to main content

Posts

Showing posts with the label ciri-ciri lelaki matang

INI DIA CIRI-CIRI LELAKI YANG MATANG

Assalamualaikum...

Dah nak berubah tahun ni tertanya2 juga dalam diri sendiri ni sudah matang kah saya?Bagi seorang wanita tak ada istilah matang dalam diri kami.Sebenarnya kami lebih suka jadi tak matang.Tapi dalam keadaan tertentu kami terpaksa berpura-pura menjadi matang,...kahkahkah...Ini Betul tau ..bukan saya saja-saja nak kata macam ni.



Sebab itu lah impian ramai wanita dalam memilih pasangan ialah nak kan lelaki yang matang.Lelaki yang matang membuatkan wanita rasa lebih selamat untuk berlindung.Ni kalau dah kahwin pun kita yang kena jaga dia lebih macam jaga anak cemana..kan??hahahah..

Ok..jom kita semak 8 ciri lelaki yang matang..

Lelaki Yang Matang Tidak Mengkritik penampilan orang lain




"kenapa muka banyak jerawat"
"baju merah tak kena la dengan badan you.."
"Saya tak suka la badan gemuk awak ni..tolong kuruskan.."

Jika lelaki tersebut betul-betul matang dia akan menyintai dan menerima seseorang dalam hidup nya itu tanpa ada syarat. Dia juga ta…