Skip to main content

Posts

Showing posts with the label cendol sedap di perak

MAKAN SEDAP DI WARUNG PAK JABIT

Assalamualaikum...


Saya cuti 4 hari.. Dari sabtu sampai selasa..Hari ni baru nak jenguk blog ni.Semalam memang letih la..Buka facebook , instagram pun sambil baring-baring je..Boleh tak kalau nak cerita peristiwa-peristiwa  yang berlaku sepanjang bercuti ni.??Sopan tak?siap mintak izin kau..hehehh..Nak cuba-cuba belajar tulis entry makan-makan ni.Time rajin semua nak cerita.Datang malas , nak ambik gambar pun makcik tak kuasa..heheh


Hari sabtu jam 10 pagi bertolak balik ke kampung.Risau sebenarnya nak tinggal Hero sekor2 kat rumah..Sebab dia mana pernah kena tinggal sendiri.Tapi terpaksa tinggal la..kena la biasakan..Saya pastikan dalam sangkar makanan dan minum nya cukup.tempat tidur pun selesa..Maka balik la kami dengan senang hati .



Jam 12 lebih sampai kat Batu Hampar.Singgah satu kedai makan ni..Suami saya kata "ni la kedai makan Pak Jabit.."heheheh..kalau kedai makan tepi jalan kat Perak macam ni memang suami  panggil kedai makan Pak Jabit.tak kira la tuan kedai tu nam…