Skip to main content

Posts

Showing posts with the label cecair vape nenen

CECAIR VAPE JENAMA NENEN

Assalamualaikum...




Sekarang ni kat pasaran dah ada cecair vape
dengan nama Nenen..
lain macam je nama nya..
Tak boleh nak letak nama lain ke?
kalau menghisap je ingat nenen je la ye??
Pelik betul la..
nampak sangt nak guna kontroversi untuk naik kan produk diorang..

Ni kang ada yang kata saya ni
menghentam perniagaan orang Melayu..
Mula buat ayat.."cemana melayu nak maju."
(saya agak je ni perniagaan orang melayu
sebab tengok no tel mereka tu ada nama melayu..)

Kot ye pun nak maju guna la cara lain..
Jangan nampak terdesak sangat..


Ni lagi satu..
Tak payah la bagi pompuan2 gini promote produk kome..
nampak murahan sangat..melayu kan?
jangan nak nampak mat saleh sangat la..

sekian..