Skip to main content

Posts

Showing posts with the label cari bilik sewa

KALAU NAK CARI BILIK SEWA......

Assalamualaikum...



Hari ni mood baca cerita hantu.Memula seram la jugak..Tapi dah baca banyak sangat jadi geli pulak ketiak ni..eheheh..Cerita yang paling  seram ialah bila dia sewa bilik dengan hantu..Kisah dari Amerika Syarikat.Tak payah la kita baca cerita jauh2 ni..Paling dekat bekas rumah sewa yang suami saya dengan kawan2 dia tinggal masa bujang.Yang paling menakutkan bila dia tiba2 saja muncul di depan kawan2 serumah suami saya,Disebabkan tak tahan di ganggu mereka semua keluar dan cari rumah lain.Sekarang rumah tu dihuni oleh warga asing.Tak tahu la sama ada mereka diganggu atau tak.Kalau diganggu pun terpaksa la bertahan sebab rumah tu company dah sewakan  untuk diaorang.hehehe



Sebab tu sebelum nak masuk satu2 rumah tu kena tahu la tentang rumah dan juga orang2 dalam rumah tu..Terutamanya kalau kita nak sewa bilik.Kena la tahu serba sedikit tentang kawan sebilik kita.jangan main masuk je..Jangan fikir asal ada tempat tidur dah la.Zaman sekarang kena hati-hati tambah-tambah l…