Skip to main content

Posts

Showing posts with the label cara pakai tudung ikut bentuk wajah

CARA BETUL PAKAI TUDUNG YANG SESUAI DENGAN BENTUK WAJAH SUPAYA NAMPAK CANTIK DAN BERSERI

Cantik je Fazura pakai tudung walaupun tak payah beriya nak lipat dan bentuk kan tudung dia.Ye la..Orang cantik..Kita bukan fokus sangat pada tudung dia..kan??Cer kalau wanita yang muka  sendu2 je pakai tudung macam ni memang tak selera nak tengok..ahhaha

Selalu sangat nampak bentuk kan tudung dengan gaya yang tak sesuai dengan bentuk wajah diaorang. Tu yang kadang2 kita nampak ada perempuan pakai tudung sampai bentuk wajah dan kepala nya jadi bulat macam bola.Sebab dia tak tahu nak bentuk kan tudung dia mengikut bentuk wajah dia yang sebenar.

Hari ni saya nak kongsikan lah sedikit tips cara membentuk tudung kita mengikut wajah supaya nampak cantik dan berseri.Lepas ni bila pergi kerja mesti kawan2 terkejut nampak muka lain dari selalu.

Sebenarnya tak susah pun.Tapi yang penting gunakan fabrik tudung yang mudah di bentuk.Kalau guna fabrik jenis satin memang susah la nak gaya kan tudung ni.kadang2 berjam2 didepan  cermin hanya sebab nak bentuk kan tudung je.

Leceh la..kan??

Jom kita …