Showing posts with label bulu mata panjang. Show all posts
Showing posts with label bulu mata panjang. Show all posts

Monday, 2 March 2015

GAMBAR INI AKAN BUAT ANDA BERSYUKUR DENGAN UKURAN PANJANG BULU MATA ANDA

Assalamualaikum...

Ramai orang suka kalau ada bulu mata panjang melentik..
baru la nampak cantik..ye ke cantik??
Nak tau cantik ke tidak kalau bulu mata panjang meh
kita tengok bulu mata pakcik sorang ni..
Cantik ke tidak??


Valery Smagly dinobatkan sebagai manusia
yang mempunyai bulu mata paling panjang di dunia.
dengan bulu mata sepanjang 3cm, Nama valery tercatat di dalam
Guinnes book Of Record.



Bukan sahaja bulu matanya panjang malah ianya dalam keadaan sihat.
Dia juga mengakui mengamalkan makanan khas untuk
memanjangkan bulu matanya namun
dia tidak menjelaskan lebih terperinci tentang makanan khas tersebut
dan sehingga sekarang dia masih mengamalkan pengambilan makanan yang dirahsiakan nya itu.

Menurutnya lagi dia hanya akan memberik tahu  jenis makanan
rahsia yang diamalkan nya jika ada yang ingin membayar dengan sejumlah harga.

Walaupun begitu dia mengakui ada masa-masanya
dia rimas dengan keadaan bulu matanya yang panjang.

**kalau dah panjang macam tu nampak tak elok pulak.
lebih baik bulu mata macam saya ni je..cantik jugak..(perasan )
Mikhail tu berapa kali dah bulu matanya
terlipat masuk dalam mata..
ikut kan hati nak je potong sikit..hehehhe..


sekian...