Showing posts with label buat tudung jenama sendiri. Show all posts
Showing posts with label buat tudung jenama sendiri. Show all posts

Monday, 28 May 2018

Bagaimana MenJana Untung RM15,000 Sebulan Menjual Tudung, Walaupun Tanpa Premis!

Ini kisah dan pengalaman sebenar Puan Madihah yang berniaga tudung  dengan hanya menggunakan modal dari duit PTPTN!


Assalammualaikum & Hi!

Nama saya Madihah Mustafha!

Saya telah menceburi bidang perniagaan dengan menjual tudung sejak tahun 2012 lagi. Ketika itu, saya masih lagi sedang menuntut di sebuah IPT. Pada mulanya, saya hanya buat secara suka-suka sahaja. Saya hanya jual tudung ini kepada rakan-rakan terdekat sahaja.

Tapi lama-kelamaan, ramai pula yang nak beli tudung dari saya. Maklumlah, tudung yang saya jual ketika itu, memang kena dengan selera rakan-rakan yang rata-ratanya adalah golongan student. Tudung yang saya jual, harganya sedikit bajet, tetapi kualitinya tetap baik dan cantik!

Disebabkan permintaan yang semakin hangat! Maka, saya telah bertekad untuk menjalankan perniagaan tudung ini dengan lebih serius lagi.

Sebagai seorang yang bergelar pelajar ketika itu, saya memang tidak mempunyai modal yang besar. Jadi, nak tak nak, saya gunakan sebahagian duit PTPTN yang saya terima, sebagai modal untuk saya mula membeli stok!

Alhamdulillah! Bermula dari modal pertama yang berjumlah RM600.... saya berjaya "rolling" duit itu sehingga menghasilkan pendapatan 4 angka setiap bulan sewaktu saya masih lagi sedang belajar!

Perkara ini telah membuka mata saya dan saya nampak, bisnes tudung ini mempunyai potensi yang sangat besar!

Seronoknya Menjual Tudung!

Ini pula adalah borang poslaju yang saya isi setiap hari. Order dari customer sememangnya masuk hari-hari!.



Dulu, masa mula-mula bisnes, memang saya akan buat penghantaran setiap hari. Tetapi bila pelanggan dah makin ramai, saya buat penghantaran 2 kali seminggu sahaja. Tujuannya... supaya 5 hari lagi, saya dapat fokus untuk membuat kerja-kerja pemasaran & jualan.

5 hari saya akan fokus layan whatsapp, facebook dan ambil order. Lagi 2 hari, saya akan fokus uruskan pembungkusan produk dan penghantaran sahaja.

Secara purata, sale saya setiap hari adalah ratus-ratus ringgit sahaja, tetapi bila dikumpulkan seminggu... sebulan... ianya agak lumayan juga!  Lagi-lagi kalau tiba musim raya! Lagi masyuukk.... Boleh cecah RM25k sebulan..  semuanya hanya dilakukan dari rumah sahaja sambil-sambil jaga anak!

Bisnes Jimat Kos, Hanya Dari Rumah!

Nak mula buat bisnes tudung ni, tidaklah susah sangat! Kita boleh mula dengan modal beberapa ratus ringgit sahaja! Pulangannya juga agak cepat. Duit modal akan dapat dipusingkan dengan cepat! Lubuk jualan juga senang dijumpai.

Bila kita buat bisnes tudung ni...  Banyak sangat kos yang dapat kita potong dan jimatkan!
Sebabnya, bisnes tudung ini kita boleh buat dan mula dari rumah sahaja!

Penghantaran pun tak perlu pergi ke pejabat pos! Tetapi abang posmen yang datang sendiri ke rumah ambil barang! Dah jimat kos minyak dan masa disitu!

Dalam menjalankan bisnes tudung ni juga, saya tak gunakan model dan photoshot dalam studio yang memerlukan kos beratus, bahkan beribu ringgit untuk mengambil gambar setiap jenis tudung.

Cukup sekadar pelanggan saya yang jadi model menerusi feedback yang mereka hantar dan sekali-sekala, saya sendiri yang akan menjadi model. Ambil gambar pun guna handphone sahaja!


Klik sini --- Buat tudung jenama Sendiri ---- untuk tahu lebih lanjut bagaimana Puan Madihah menguruskan perniagaan hingga mengaut keuntungan beribu ringgiot dalam masa hanya sebulan.

sekian..

Wednesday, 25 April 2018

TOKEY TUDUNG PECAH RAHSIA JANA 15K SEBULAN DENGAN MODAL KECIL



OKEY TUDUNG PECAH RAHSIA JANA 15K SEBULAN DENGAN MODAL KECIL Menjual tudung online adalah salah satu bisnes yang boleh memberikan pendapatan lumayan jika  betul cara dan peniaga bijak menggunakan peluang yang ada.

Masing-masing dari kita ada pilihan tudung yang kita minat. Dan bagi kebanyakan wanita sukakan pelbagai jenis tudung dan tidak menghad kan satu jenis tudung sahaja dalam koleksi simpanan mereka..Sebab itu lah ramai yang memilih untuk berniaga tudung. permintaan tu sentiasa ada..bukan?

Tapi bukan semua orang boleh menarik pelanggan dengan mudah . Ada teknik dan cara yang betul untuk menjalankan perniagaan menjual tudung  .

Macam yang dikongsikan oleh Puan Madihah Mustafha . Beliau bermula dengan menjual tudung pada tahun 2012 dengan berbekal kan rm600 sebagai modal. Rutin sebagai pelajar , Puan Madihah terpaksa membahagikan masa  untuk menjalankan perniagaan menjual tudung secara online supaya tidak mengganggu pelajaran nya.

Dan sekarang Puan Madihah boleh berbangga dengan hasil pencapaian nya menjalankan perniagaan nya yang dikenali sebagai Madihah Scarf.

Nak berjaya macam puan Madihah juga? Anda nak keluarkan jenama tudung sendiri tapi tak tahu dimana nak bermula?Anda ada perniagaan menjual tudung tapi jualan kurang memberansangkan? Stok melimpah-limpah tapi jualan tak kencang?




Anda wajib dapatkan Ebook Rahsia Bisnes Tudung dan panduan menghasilkan tudung jenama sendiri. Dalam ebook ini anda akan diceritakan tentang pengalaman Puan Madihah sendiri bagaimana beliau  berjaya menghasilkan keuntungan rm15k sebulan dengan hanya menjual tudung.

Anda juga akan didedahkan dengan rahsia , tips dan cara mendapatkan pelanggan dengan mudah. Bukan tu sahaja malah dalam ebook ini Puan Madihah akan dedahkan nama pembekal serta contact pembekal tersebut supaya anda boleh terus berhubung dengan mereka.

selain dari itu rahsia-rahsia lain juga akan didedahkan dalam ebook ini:-

- Belajar menjual- Tips Gambar memukau- Teknik menentukan harga- Ayat Iklan- Lubuk Jualan- Packaging- Penghantaran- tips memilih tukang jahit 


Ebook ini hanya berharga rm60. Anda cuma perlu membuat pembayaran dan ebook akan terus di emailkan pada anda. Download ebook tersebut dan anda boleh memulakan perniagaan menjual tudung secara online sekarang. klik untuk mendapatkan ebook Rahsia Bisnes Tudung 


sekian.

Tag : panduan, rahsia bisnes tudung , cara dapatkan pelanggan  ,Rahsia Bisnes Tudung dan panduan menghasilkan tudung jenama sendiri. , perniagaan menjual tudung. cara nmemulakan perniagaan menjual tudung , nama syarikat pembekal tudung, pembekal tudung di malaysia