Skip to main content

Posts

Showing posts with the label bridesmaids

CROWN RAMA-RAMA YANG CANTIK DAN SEMAKIN DIMINATI RAMAI

Assalamualaikum...

Selalu tengok kalau ada majlis-majlis dan keraian akan ada lah gadis, kanak-kanak atau wanita cantik-cantik akan menggayakan flower crown. Macam-macam warna ada..Nampak si pemakin lebih berseri-seri.



Tapi sekarang dah ada crown dengan gaya baru .Crown rama-rama atau butterfly Crown yang nampak lebih menarik dan cantik.Jom kita tengok beberapa Butterfly crown yang dihasilkan dari bahan EVA yang tahan lasak dan kalis air.











sumber : etsy.com
 suka tak??lepas ni  boleh buat kelainan sikit..Tak nak dah flower crown macam dulu tu..Kita tular jadi butterfly crown pulak..kalau kreatif dan boleh buat sendiri , boleh la tukar butterfly tu kepada kumbang ke, burung ke..atau ikan ..atau nak lebih nampak kelainan boleh tukar pada lalat atau lipas..ekekekek...


sekian..