Showing posts with label bola sepak. Show all posts
Showing posts with label bola sepak. Show all posts

Tuesday, 19 June 2018

MOHAMED SALAH AKUI SUDAH SEDIA UNTUK PERTEMUAN MENENTANG RUSIA

Penyerang utama pasukan Egypt , Mohamed Salah dilihat melakukan latihan bersama pasukan nya bagi persedian menentang Rusia dalam kempen Piala Dunia. Mohamed Salah mengalami kecederaan bahu yang serius seblum ini dikatakan  memerlukan rehat yang panjang dan ramai yang menjangka kan beliau tidak akan diturunkan sepanjang  Piala Dunia 2018.

Egypt memerlukan khidmat Salah bagi perlawanan menentang Rusia bagi kumpulan A yang bakal diadakan pada 20 Jun ini. 

Dalam satu kenyataan nya beliau mengakui sudah bersedia untuk beraksi menantang Rusia. "saya sudah bersedia untuk perlawanan esok.100% saya kuat " Ujar Penyerang berusia 26 tahun ini .









Hector Cuper menjelaskan sebelum ini tidak menurunkan Salah dalam perlawanan menentang Uruguay sebelum ini kerana tidak mahu mengambil risiko memandangkan Salah belum pulih sepenuhnya.

"Salah adalah pemain yang sangat penting bagi kami. Ianya tidak boleh disangkal sesiapa pun. Tetapi Anda perlu ada pasukan yang bagus,

Mungkin jika Salah  ada di hari ini untuk menentang  Uruguay, keputusan nya mungkin  akan berbeza. " ujar Hector dalam sidang media.

Salah kini adalah harapan rakyat  Mesir yang ingin negara mereka berjaya di Piala Dunia 2018. Pemain lIga eropah ini juga berjanji akan memberikan yang terbaik dan semampunya.

"Mereka adalah orang-orang saya. Mereka tidak  menjadi beban untuk saya. Mereka ada di belakang saya. Mendukung saya. Saat saya melangkah menuju lapangan, kami tetap bersama," kata Salah.

Gambar : Nicklas Hanoatubun


#wc2018 #rusia2018 #salah #egypt

Wednesday, 17 May 2017

BEZA MENONTON BOLASEPAK DIRUMAH DAN DISTADIUM

Assalamualaikum...



Suka ke stadium tengok perlawanan bola sepak??
mesti ramai yang suka..
kalau tak pi stadium tengok kat tv pun ok jugak.
Dijamin selamat ..kan??.

Tonton bolasepak dalam tv dan di  stadium banyak bezanya..
ada orang yang kata tengok
kat tv takde rasa..
kena tengok kat stadium baru boleh layan..

Untung tengok kat stadium bila game dah habis
korang boleh tengok dekat2 pemain kegemaran korang
sampai la lengang tengah padang tu.
Kalau tengok kat tv , nampak kecik je Liridon.
nak berbalas senyuman pun tak dapat.


Lagi geram bila tengok guna astro..
angin sikit dah hilang siaran.
Gigit jari je la...


Tengok kat tv korang tak boleh jerit melampau2 kalau gol dijaringkan...
boleh jerit tapi agak2 la..
tapi kat stadium nak jerit sampai
terkeluar anak tekak pun tak dak sapa marah..
kat rumah try la jerit kuat2 sampai level 7.
Tak pasal2 kena carut dengan jiran tetangga.
silap2 ambulans pun mai bawak korang pi hospitak bahagia..heheheh

Tengok bolasepak kat stadium jugak
korang boleh mencarut2..
kat stadium mencarut dan maki hamun
jadi halal..hahahha..
korang mancarut la sampai berkudis mulut.
selagi penyokong pasukan lawan tak dengar carutan korang selagi tu la
ianya tak salah..
tapi cuba la korang terjerit2 mencarut , maki hamun kat umah..
tak pasal2 kena lempang dengan mak korang..hehheh..
nak mencarut sangat ye?

Kat stadium, korang sendiri yang jadi pengulas.
tapi kalau tengok kat umah.pengulas dah ada..
korang tinggal layan je pengulas tu cakap
sambil makan kuaci..Sambil basuh pinggan pun boleh layan bola.



Selain tu kalau tonton bolasepak kat stadium korang boleh
melepaskan kemarahan dengan membakar kerusi stadium..
bakar banner penyokong lawan..atau banner sendiri. (kes tak mau dah jadi penyokong) )
atau merosak apa saja harta stadium..
Paling teruk pun persatuan bolasepak je yang kena bayar gantirugi..
tapi kat umah kalau korang marah sebab kalah
boleh ke korang buat gitu..?
bakar sofa,pecahkan cermin kereta ayah korang,
pecahkan pasu bunge mak korang..ada berani??
mau makan penyepak!!hahahah..



Paling best kalau kat stadium korang boleh jugak melepaskan
kemarahan kepada pemain bolasepak dengan melontarkan botol dan
batu bata ke arah pemain..
tapi kat umah tak boleh buat gitu.
try la buat kalau tak bijak.
marah kat Amri yahya,ambilk botol kicap dalam peti ais
baling kat skrin tv..
Lepas tu tekup muka dengan bantal ..menangis tak de tv.

Walau apa pun,menonton bolasepak
di stadium memang sangat menyeronok kan berbanding dirumah..
jadi pada semua  yang tak minat bolasepak
kalau nak rasa minat sila2 la ke stadium bila ada perlawanan..
mungkin dari situ la minat pada bolasepak akan muncul...
Rezeki la kalau jodoh pun muncul.

Kalau ada anak kecik tak payah la bawak pi stadium..
situ bahaya tau...!!!

sekian...

Wednesday, 17 February 2016

SENARAI NAMA PEMAIN BOLASEPAK KEDAH MUSIM 2016

Assalamualaikum...



Liga Super 2016 membuka tirai dengan Kedah gagal memungut sebarang mata namun pada aksi perlawanan kedua kemenangan menjadi milik pasukan Kedah.Menjadikan pasukan Kedah sebagai salah satu saingan yang agak kuat dalam kancah Liga Super kali ini.

Dibarisi beberapa pemain muda yang hebat Kedah dijangka akan memberi saingan hebat pada pasukan lain .Berikut adalah senarai pemain bola sepak kedah bagi musim 2016.



Goalkeepers
1 Abdul Hadi Hamid GK
21 Mohd Syazwan Abdullah
30 Farhan Abu Bakar GK


Defenders
2 Mohd Sabree Mat Abu
3 Mohd Syawal Nordin
4 Bang Seung Hwan
5 Osman Yusoff
6 Shafizan Hashim
11 Mohamad Raphi Azizan Mariappen
13 Khairul Helmi Johari
15 Mohd Rizal Johari
24 Mohd Alif Fadhil Ismail
25 Azmeer Yusoff
28 Mohd Asri Mardzuki


Midfielders
18 Abdul Halim Shaari
7 Baddrol Bakhtiar
16 Amirul Hisyam Awang Kechik
17 Syazwan Tajudin
19 Farhan Roslan
22 Syazwan Zainon
23 Hanif Mat Dzahir
8 Liridon Krasniqi
10 Sandro Mendonca
12 Amar Rohidan
14 Ahmad Fakri Shaarani
23 Mohd Hanif Matdzahir

27 Ariff Farhan Mohd Isa
29 Syazuan Hazani

Forwards

26 Mohd Shazuan Mohd Ashraf Mathews
9 Carlos Kahe
20 syafiq Ahmad

Friday, 30 January 2015

JADUAL PERLAWANAN LIGA SUPER PASUKAN PERAK 2015

Assalamualaikum...

Ini pasukan kesayangan saya..
jadi kena la simpan jadual baik-baik..
Jadual perlawanan  Liga Super pasukan perak 2015.


Saya harap barisan pemain Pasukan Perak dapat kembalikan semula
kepercayaan penyokong2 perak yang dah lama nak
tengok Piala Super berada di perak.

sekian..


Sunday, 14 December 2014

SENARAI NAMA PEMAIN PDRM UNTUK MUSIM 2015.

Assalamualaikum..




SENARAI PENUH PEMAIN PDRM UNTUK MUSIM 2015.

Jurulatih : 
Azman Adnan

 Penjaga Gol

1. Badrulzaman Abd Halim
2. Saiful Amar Sudar
3. Wilfred Anak Jabun
Pertahanan
4. Muslim Ahmad
5. Afif Amiruddin
6. V.Thirumurugan
7. Fadhil Hashim
8. Faizal Abu Bakar
9. Arman Fareez Mohd Ali
10. Onoriode Kughegbe (Nigeria)
11. Mohd Eskandar Ismail
12. Mohd Fekry Tajuddin


Midfield

13. Ahmad Ezrie Shafizie Sazali
14. Azrul Azman
15. Shahril Izwan Abdullah
16. Ashidi Dil Ashar Yusof
17. Alafi Mahmud
18. Shahruain Abu Samah
19. Isma Alif Mohd Salim
20. Nurul Azwan Roya
21. Lot Abu Hassan
22. Fauzi Majid
23. Mohamadou Sumareh (Gambia)

Penyerang

24. Ali Ashfaq (Maldives)
25. Dramane Traore (Mali)
26. Ahmad Nizam Rodzi

sekian...

sumber:bolasepakmalaysia

SENARAI NAMA PEMAIN BOLASEPAK SABAH MUSIM 2015

Assalamualaikum..

Pasukan sabah dijangka kan memberi tentangan hebat kepada pasukan lain untuk menempuh Liga Perdana  musim depan.Skuad Liga Perdana Sabah yang dalam persiapan menjelang musim baharu Liga Malaysia 2015 memulakan Kejohanan Bola Sepak Antarabangsa Asia Yunnan,China.Ini juga bagi menguji sejauh mana kempuan beberapa pemain import mereka .Berikut adalah senarai nama pemain bolasepak Sabah bagi musim 2015.


Jurulatih : 
George O'Callaghan

Penjaga Gol

(1) Irwan Jamil
(22) Mohd Fazli Paat
(25) Endre S Tipay

Pertahanan/Midfield

(3) Khairi Kiman
(4) Abdoulaye Faye (Senegal)
(5) Abd Thaufiq Abd Haq
(12) Julamri Muhamad
(13) Mohd Badrul Affendy
(14) Jenius Karib
(15) Rosdin Wasli
(16) Hardy Charles Parsi
(19) Rawilson Batuil
(2) Zuraindey Jumai
(7) Mohd Ezaidy Khadar
(8) Fazrul Nawaz (Singapura)
(10) Yoganathan A/L Munusamy
(18) Shafuan Adli Shaari
(20) Alto Linus
(26) Mohd Izuan Salahudin
(27) Maxsius Musa
(28) Didie Arizal Ibrahim
(37) Mohd Azizan Nordin

Klik untuk menempah Jigsaw puzzle dengan gambar sendiri

PENYERANG
(9) Eamon Zayed (Ireland/Libya)
(11) El Hadji Diouf (Senegal)
(17) Leopold Alfonso Otong
(21) Rozaimi Abd Rahman
(23) Shafiq Jamal

sekian..

sumber:bolasepak Malaysia

Saturday, 6 December 2014

SENARAI PEMAIN BOLASEPAK PERAK MUSIM 2015

Assalamualaikum..



Sebagai anak jati perak memang terasa sangat yang pasukan Bolasepak Perak dah lama tak berapa di puncak.harap2 sangat musim 2015 ni membawa satu perbahahan besar dalam pasukan kesayangan saya ni.

Liga Super 2015 akan bermula pada 17 januari 2015.tak lama je lagi..jadi moh le kita tengok senarai pemain bolasepak Perak untuk musim 2015.Diharap kan pemain2 ini akan mengembalikan kegemilangan dan kejayaan Pasukan Perak.



Goalkeeper
■ Hairol Fazreen (Perak)
■ Azizon Abdul Kadir (Perak)
■ Zamir Selamat (KL)

Defend
■ Syazwan Roslan (Perak)
■ Rafiq Faeez (Perak)
■ Hisyamuddin Shaari (KL)
■ Idris Ahmad (Selangor)
■ Tuah Iskandar (Johor)
■ Sumardi Hajalan (Sabah)
■ Azmizi Azmi (Perlis)
■ Ariff Ismail (Selangor)
■ Thiago Junior Aquino (Brazil)

Midfield
■ Nasir Basharuddin (Perak)
■ Hafiz Ramdan (Perak)
■ Norhakim Isa (Perak)
■ S.Vikneswaran (Perak)
■ Nurridzuan Abu Hassan (Perak)
■ Sukri Hamid (Perak)
■ Ridzuan Azly (Selangor)
■ Faizal Mansor (Terengganu)
■ Marco Tulio Lopez (Brazil)
■ Namkung Woong (Korea Selatan)

Striker
■ Hamizul Izaidi (Perak)
■ Bobby Gonzales (Sabah)
■ Haris Safwan (Terengganu)
■ Charles Chad Souza (Brazil)

Nota 1:
Seramai 8 orang pemain daripada pasukan Piala Presiden dilihat berpotensi besar untuk bersama dengan pasukan Liga Super Perak 2015 iaitu :
-Ahmad Khairil Anuar Bin Ahmad Zamri(Beto).
-Deevan Raj a/l Siva Balan(Deevan).
-Muhammad Firdaus Bin Saiyadi(Firdaus).
-Muhammad Fadhil Bin Idris(Padhil).
-Khairul Asyraf Bin Sahizah(Tob).
-Mohammad Raffi Bin Nagoorgani(Ustaz).
-Muhammad Fikri Bin Sudin(Kecik).
-Muhammad Shahrel Fikry(Iky).

Credit : MEDIA PERAK FA

sekian...

Sunday, 16 November 2014

COMEL NYA MEREKA JADI MINION..

Assalamualaikum...


Comel sangat nih..
Ronaldinho siapa ada gigi terkeluar..
hehhaha..
kalau ada jual ni saya beli dah..
awak suka yang mana??

sekian..

Thursday, 26 June 2014

GAMBAR-GAMBAR LUCU INSPIRASI DARI INSIDEN SUAREZ MENGGIGIT GIORGIO CHIELLINI

Assalamualaikum...

Luis Suárez didakwa menggigit Giorgio Chiellini dalam perlawanan Piala Dunia 2014 ketika menentang Italy baru2 ini.

14 bulan yang lalu dia terpaksa memohon maaf kerana pernah melakukan perkara yang sama kepada pemain Chelsea Branislav Ivanovic pada April yang menyebabkan dia digantung 10 perlawanan. 

Disebabkan insiden menggigit Giorgio Chiellini kemarin  berbagai2 versi imej jenaka dan video lucu
yang di edit oleh penggemar bolasepak serata dunia muncul .
jom kita tengok gambar2 lucu Suarez yang suka menggigit..
heheh..











yang mana paling kelakar??


sekian..

Wednesday, 18 June 2014

TIPS UNTUK WANITA YANG TAK TAHU PASAL PIALA DUNIA TAPI NAK BELAGAK MACAM TAHU.

Assalamualaikum...

Musim bola..memang sana sini cerita bola.yang tak tau pasal bole pun nak jugak cerita pasal bola
walaupun dia cuma tau teka sapa menang je..nak cerita lebih2 tak berani pulak sebab takut salah fakta..heheh..Bagi yang ada kekasih,suami,tunang,kaki bola,mesti nak jugak sembang2 dengan diaorang pasal bola supaya diaorang kagum la sikit kat kita..kan??Tak tau ke,lelaki cukup suka kalau wanita yang diaorang sayang tau sikit2 pasal bola,pasal enjin kereta,pasal bertukang..Dia orang kata kita seksi..hahaha..tapi Awas!!silap cakap kita jadi bahan lawak pulak..Untuk korang yang tak tau apa2 pasal bola tapi  nak tunjuk pandai sikit sembang pasal bola,ini tips nya..




-Tahu pasukan negara mana yang masuk piala dunia.
Tak de la nanti sibuk tanya
"MU bila lawan.??"
Ada 32 negara yang masuk piala dunia termasuk Korea dan Jepun.



-tahu sekurang2 nya nama seorang pemain dari setiap
negara.kalau tak tahu pun tak pe.
cuma untuk negara yang korang tak tahu tu,korang
cuma tanya je dia soalan gini..
"eh,world cup lepas dia ni ada main ke ye?tak perasan lak..".
.nampak tak soalan cerdik tu??hehehe



-jangan paksa diri untuk tengok bola...
tapi kalau nak teman lelaki,suami,tunang nak nampak kita juga suka bola
bagi je alasan gini..
"nak tengok tapi mata ngantuk/ada keja nak buat.."
lepas tu pagi2 sms atau tanya.."apa keputusan bola malam tadi ye?"
"siapa score?,".peduli apa korang kenal ke tidak nama yang dia sebut..
nampak la sikit kita pun ambik tau pasal bola..

-kalau diaorang suruh teka atau tanya pasukan mana akan jadi juara,
pilih je antara 4 negara ni..Jerman ,Italy ,spain dan Brazil..ini
pilihan paling selamat.



-Jangan sesekali berbincang tentang taktikal permainan pasukan tu
bila bersama lelaki..kalau pasukan tu main teruk cukup korang bagi komen gini..
"tak pe lah..diaorang dah cuba.."
komen paling selamat..

Ok...tu je la..yang penting kena ingat,jangan lebih2.tu je..hehehhe

sekian...


Wednesday, 25 December 2013

SENARAI PEMAIN BOLASEPAK SELANGOR MUSIM 2014

Senarai pemain 2014



Friday, 22 March 2013

LIVE STREAMING KELAYAKAN PIALA ASIA MALAYSIA VS YAMAN



Malam ini akan berlangsung kelayakan Piala Asia 2015.perlawanan berlangsung jam 8:45 malam di Stadium Shah Alam Juga boleh di tonton di Astro Arena 801.

Untuk menonton melalui live streaming boleh pergi ke link ini..


Sekian..

Saturday, 26 January 2013

PEMAIN SELANGOR DAN ATM BERGADUH

Assalamualaikum..

Selamat malam semua...
wah..panas betul bolasepak malam ni..kan??
bergaduh pulak Selangor dan ATM.
dengar2 cerita punca bergaduh nya sebab
Jaringan gol diraikan oleh pasukan selangor seakan2 mengejek2 pasukan ATM.
jadi bila tak puas hati apa lagi ,habis je game bergaduh tepi padang
dengan penyokong masing2 dok tengok..



Memalukan ok...
tambah pulak Pemain pasukan ATM tu ada yang bekas2 dari pasukan Selangor.
maknanya bergaduh kawan2 la ni..

aduhai.
ada yang sampai baling2 botol kat muka pemain lawan.
dengar2 jugak sampai ada yang cedera.

Bergaduh dalam bolasepak ni benda biasa la..
Liga  kat luar negara nun pun ada yang bergaduh.
Tapi walaupun benda biasa,malu la sikit..kan??
penyokong boleh terima kekalahan,pemain pulak yang tak boleh kawal emosi.

lepas ni kita tunggu je la apa tindakan FAM
keatas 2 pasukan ni..
bukan pe,2 pasukan ni agak kebal..
Anak manja FAM ni..

Jangan marah ye penyokong selangor dan ATM..heheh..
kalau nak meroyan sila meroyan kat blog sendiri..

sekian...

Tuesday, 22 January 2013

LIVE STREAMING/JADUAL PERLAWANAN LIGA SUPER 22/1/2013

Assalamualaikum...

Malam ini 6 lagi perlawan bakal berlangsung dalam persaingan liga super 2013.berikut adalah jadual perlawanan malam ini..


PERAK lwn SELANGOR
PAHANG lwn TERENGGANU
KELANTAN lwn N.SEMBILAN
ATM lwn FELDA UNITED
PKNS lwn DARUL TAKZIM FC
T-TEAM lwn LIONS XII

RTM akan menyiarkan perlawanan antara PAHANG menentang TERENGGANU dan ianya boleh di tonton melalui LIVE STREAMING di sini..



Untuk perlawanan T-Team menentang Lions XII ,perlawanan boleh di tonton di Astro Arena jam 4 petang ini.Perlawanan  perak menentang Selangor dapat di tonton jam 8 malam ini juga di Astro Arena

sekian..

Saturday, 19 January 2013

WALCOTT AKHIRNYA KEKAL BERSAMA ARSENAL


Bintang England, Walcott 23, hari ini memeterai perjanjian baru selama 3 ½ tahun di Emirates dengan nilai sekitar £ 100,000 seminggu.



Walcott berkata: "Saya amat gembira telah menandatangani kontrak baru di sini di Arsenal.
"Terima kasih kepada semua atas sokongan berterusan mereka, terutama pengurus, semua orang di kelab itu dan yang paling penting peminat.

"jelas dari awal bahawa saya memang mahu menginap di Arsenal jadi saya gembira kami telah bersetuju dan ramai orang gembira dengan keputusan  ini.
"Apa yang penting sekarang ialah untuk pasukan  meningkatkan potensi dan memenangi trofi."

Keputusan Walcott  dialu-alukan oleh peminat Gunners yang telah melihat ramai pemain bintang mereka meninggalkan kelab dalam musim baru ini.
Robin van Persie pergi kepada Manchester United musim panas lepas manakala Samir Nasri, Cesc Fabregas dan Gael Clichy berpindah pada tahun sebelumnya.
Walau bagaimanapun, selepas  rundingan, Walcott telah komited masa depannya untuk kelab London Utara.

Arsene Wenger berkata: "Kita semua gembira Theo telah menandatangani kontrak baru.
"Beliau menyertai kami sejak berusia16 tahun  dan sejak itu telah diasah  dengan baik untuk menjadi seorang pemain yang amat penting bagi  Arsenal dan England.

"Theo adalah pemain yang kuat dan juga seorang yang hebat membuatkan  dia seperti aset yang berharga .


The sun


Wednesday, 16 January 2013

PUNCA SEBENAR KEKECOHAN DI STADIUM SULTAN MUHAMMAD KE-IV

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
malam tadi tengok bola tak??
alah.. apasal tak tengok???
siapa lagi nak memartabatkan liga kita kalau bukan kita2 nih..heheh

Ok..lupakan la.kalau tak tengok nak cerita la nih..
rupa2 nya kecoh jugak kat stadium semalam...
ala..ni cerita pasal selepas PERLAWANAN BOLASEPAK LIGA SUPER
KELANTAN LAWAN DARUL TAKZIM FC- 15/1/2-13
aih dah seri pun tak puas hati jugak ke??
dapat sorang satu pun nak bergaduh lagi ke??

oh..bukan pemain yang bergaduh..
penyokong yang bergaduh rupanya..
ni la jadinya bila masuk kandang kambing tak reti mengembik..heheh..
ni cerita sebenarnya...aku copy je...
copy dari facebook kelab penyokong TRW.



"Sebelum suratkaba & lain2 sumber hok tubik cerito pelbagai versi, meh ambo nok cito versi ambo hk berlaku depe mato..


~ Petang : Bas hok bowok pemain Johor sapa...dieskod oleh 2-3 butir pacuan 4 roda askar..buko jah pitu..turun 4 ore askar JMF bowok M16..gilo apo mari stadium ore nk lawe bola meh2 bowok bedil duk di IRAQ..kelate g main di IRAQ pon tadok gitumo lalu.

~ Polis kelate x bui separuh 
askar2 johor tu masuk kawal stadium..nok masuk BELI TIKET!! alasanya..kalu ado sore penyokong hok gong g pekong bedil ko askar tu...x ko jadi rusuhan besar. LOGIK JUGOK ALASAN.

~ Penyokong Johor belake gol dekak ngan ULTRAS tunggeng punggung ko penyokong kelate lepas tamat game. ado ore g larang doh jange buat gitu takuk jadi baloh...tapi oleh kerana BENOK..maka sek2 tu x dengar ore lare. Tu la salah satu sebab bakpo penyokong Johor keno kepung dale stadium takdi. mari tepak ore wak meto..KEDAH ..SELANGOR..TERENGGANU..N9..mari molek2 siap duk skali nga penyokong skali balik molek2 selamat walafiat. "





_saksi_






la..awat ampa dok buat lagu tu??
tak elok tau mai tempat orang dok tunjuk2 pungkoq.
sapa ajaq ni??tak senonoh la..

Main bola nak seronok2..
buat apa begaduh..
Tok sah dok tunjuk la bodoh tu  kat orang..
simpan sikit..malu orang tengok..

dah2...jangan gaduh..
salam cepat..

##tengah tunggu cerita dari mulut penyokong  Johor DT lak..


sekian...


Friday, 11 January 2013

JADUAL PERLAWANAN BOLASEPAK LIGA SUPER 11.1.2013 DAN 12.1.2013

Assalamualaikum...

Hari ini berlangsungnya perlawanan bolasepak Liga Super 2012 yang melibatkan 3 perlawan dan satu perlawan melibatkan lionsxii menentang selangor diadakan esok malam.berikut merupakan jadual perlawan Liga Super 2013.



sumber:bolasepak malaysia



sekian..


JADUAL LIGA PERDANA MALAYSIA 11.1.2013

Liga perdana hari ini melibatkan 6 perlawanan yang kan berlangsung pada waktu petang dan malam.Hanya di Stadium Darul Aman dan Stadium Negeri Sarawak sahaja perlawanan diadakan pada waktu malam.Perlawanan yang lain diadakan pada waktu petang akibat lampu limpah stadium yang tidak menepati syarat.

berikut adalah jadual perlawanan hari ini..
sumber:bolasepak malaysia


sekian.

Tuesday, 8 January 2013

JADUAL PERLAWANAN LIGA SUPER 2013

Assalamualaikum..

malam ini akan bermula perlawanan bolasepak
liga super bagi musim 2013..
sama2 kita beri sokongan padu pada pasukan pilihan masing2..
berikut adalah jadual perlawanan untuk malam ini dan malam esok.
(8/1/2013-9/1/2013)


sekian..

sumber: fb bolasepak malaysia


Sunday, 30 December 2012

SENARAI PENUH PEMAIN BOLASEPAK SELANGOR MUSIM 2013



Assalamualaikum...


Musim 2013 menyaksikan ramai pemain musim lepas yang
digugurkan dan berhijrah..berikut merupakan senarai penuh
pemain bolasepak selangor bagi musim 2013;_



GK-Mohd Fairul Azwan Shahrullail
MF-V. Kavi Chelvan

DF-Fairuz Abdul Aziz
DF- Mohd Asraruddin Putra Omar
DF- Ramez Dayoub
DF- Mohd Nasriq Baharom
DF- Adib Aizuddin Abdul Latif
MF- Abdul Shukor Jusoh
MF- Solehin Kanasian Abdullah
FW- Francis Forkey Doe
FW- Afiq Azmi
DF- Mohd Bunyamin Omar
MF- K. Gurusamy
MF- Mohd Raimi Mohd Nor
MF- S. Kunanlan
FW- Mohd Amri Yahyah (Kapten)
DF- Mahali Jasuli
FW- Wan Mohd Hoesne Wan Hussain
GK- Norazlan Razali
FW- Muhammad Ramzul Zahini Adenan
MF- S Veenod
MF- Mohd Fitri Shazwan Raduwan
GK- Mohd Sharbinee Allawee Ramli

sekian..