Skip to main content

Posts

Showing posts with the label blogger best

DIA TULIS PANJANG BERJELA PUN ORANG TETAP AKAN BACA..

Assalamualaikum...



Saya terima lewat barang yang dikirim oleh  kak Ton
semuanya sebab ketiadaan saya di rumah kemarin..
Jadi baru semalam la saya dapat kiriman dari MD..

MD bukan bagi hadiah ni sebab nak
bodek2 makcik ye adik2..
Ni semua sebab makcik ni jadi pengomen tegar di blog MD
untuk tahun lepas..
Jangan tak tahu habis entry lama2 MD saya geledah tau..



Oleh sebab saya dah baca banyak entry 2lama MD tu,
saya nak cerita la sikit ..
kalau dilihat dari entry2 lama MD ni dulu,
dia ni tak la suka membebel sangat dulu tau..
entry dia tak de la berjela2 macam sekarang..
Lepas tu dia tulis satu dua kesah je dalam satu entry..

Tak tahu la di sampuk apa entah 'sekarang ni kalau dapat menulis
sampai tak berhenti-henti la pulak..
Tapi walaupun panjang berjela,
syok sangt baca ..jadi ralit..sedar2 je dah habis..
lepas tu macam tak percaya pulak diri sendiri boleh habiskan
baca entry yang panjang tu...

macam dia bersembang2 je dengan kita..
lepas tu kita yang baca ni pun
boleh pulak gelak …