Showing posts with label bengkung moden paling mudah pakai. Show all posts
Showing posts with label bengkung moden paling mudah pakai. Show all posts

Saturday, 29 August 2015

JANGAN PANDANG RINGAN DENGAN AMALAN BENGKUNG SELEPAS BERSALIN

Assalamualaikum..



Salah satu perkara yang sangat penting selepas bersalin ialah amalan berbengkung.
Tapi zaman sekarang dah tak ramai yang nak
pakai bengkung selepas bersalin.
alasannya tak sempat,susah nak pakai dan leceh dan ada yang kata
bersalin melalui pembedahan tak boleh pakai bengkung.

Tapi sekarang wanita tak perlu beri macam-macam alasan lagi.
sebab kita dah ada bengkung moden untuk wanita selepas melahirkan anak melalui pembedahan
Lebih mudah nak dipakai,tak menyakitkan  dan kalau dah lepas
pantang pun boleh terus guna bengkung ni sebab dia juga boleh
membentuk semula bentuk badan kita supaya lebih langsing dan menarik.



Bengkung moden ni akan membantu wanita supaya mudah bergerak
dan sesuai dipakai seharian.
Dia menyokong perut supaya wanita boleh berdiri dan duduk tegak.
kalau batuk atau bersin pun bahagian luka tu tak sakit pun.

cara memakai bengkung..mudah dan cepat!



Satu lagi yang istimewa tentang bengkung ni ,
ianya tak mudah bergulung dan terlipat macam bengkung2 biasa tu..
Dia buat badan kita lurus walaupun kita menyusukan bayi.
jadi tak de lah sakit2 belakang

Walaupun direka untuk wanita yang bersalin dengan pembedahan
tapi bengkung ni juga sesuai untuk wanita yang bersalin normal.
Dalam masa 44 hari berpantang,perut akan kembali kempis
sebab ini juga adalah sebahagian dari fungsi bengkung moden ni.

Terdapat dalam saiz yang sesuai untuk anda

Bila badan tak sakit2,tempat luka pembedahan pun tak de nanah,
nak menyusukan anak pun mudah jadi susu badan pun senang nak keluar.
Tak perlu risau tentang sakit sana sini..
sebab tu wanita yang nak bersalin perlu dapatkan bengkung moden ni segera.
tahan lama dan boleh pakai berulang kali .
lepas habis pantang pun boleh pakai untuk elak kan perut kembali buncit.
Jadi penggunaan nya bukan saja untuk ibu2 seleas bersalin tapi
untuk semua wanita boleh gunakan bengkung moden ni..


berminat nak beli bengkung moden ni..

Hubungi : Puan sara Newshop (fb)

Laman web: http://sitimaisarahmohdyusof.blogspot.com/

Tel: 0148371485

facebook: Bengkung Moden ceaseran

Instagram: @bengkungmodenceaseran


sekian..