Showing posts with label bau perfume dashing yang wangi. Show all posts
Showing posts with label bau perfume dashing yang wangi. Show all posts

Monday, 8 July 2019

DASHING DEO+PERFUME : 4 JENIS WANGIAN DASHING YANG WAJIB ADA BAGI SETIAP LELAKI

Hi Semua..

Teringat masa kali pertama jumpa suami bau dia sedap sangat.Hahah.. Eh!walaupun orang perempuan ni tak kisah lelaki tu cemana asalkan sayang dia, tapi bau badan tu pun penting juga tau untuk memikat hati perempuan. Jangan buat main tau benda ni. Kalau bau masam , sah2 kena reject awal. Hahah..


DASHING DEO+PERFUME : 4 JENIS  WANGIAN DASHING YANG WAJIB ADA BAGI SETIAP LELAKI

Kalau  bau lelaki yang sedap tu cemana ye? Bau bunga2 macam perempuan ke?? Tak sama.. Susah nak terangkan bau sedap tu cemana. Tapi kalau korang terbau haruman produk Dashing, macam tu la sebenarnya bau lelaki yang harum dan sedap baunya.

Kebanyakan lelaki bila dah pakai deodoran, diaorang dah tak suka pakai perfume lagi-lagi pada lelaki yang sentiasa sibuk dan nak cepat. Disebab kan itu lah Dashing keluarkan Deo + perfume khas untuk mereka yang sukakan haruman yang boleh dipakai sekali saja. Ringkas,mudah dan cepat.! Tak payah dah nak pakai deodoran, lepas tu nak guna perfume pulak. 2 dalam 1 ianya lebih mudah.





Produk Dashing Deo + Perfume ni menggabungkan minyak wangi dan juga deodaran dalam satu botol. Kalau nak packing barang untuk travel ke, nak balik kampung ke, dah tak payah bawak banyak-banyak botol. Cukup ada DEO + PERFUME saja.



Kalau kita pilih perfume mesti nak yang baunya tahan lama..Kan?? Ini lah yang best nya tentang DASHING DEO + PERFUME ni kerana boleh tahan selama 5 bulan tau. Satu botol Deo Perfume boleh menyembur sehingga 880 semburan.

DASHING DEO + PERFUME juga ada agen anti bau dan anti bakteria yang boleh beri perlindungan selama 24 jam terhadap bau badan. Elok sangat la bagi lelaki yang kerja nya kuat keluarkan peluh, tengah panas. Kadang-kadang diaorang bukan nya duduk dalam tempat kerja je. Kena juga keluar ke sana sini. Memang perlukan sangat DASHING DEO + PERFUME ni.

 4 JENIS  WANGIAN DASHING YANG WAJIB ADA BAGI SETIAP LELAKI

Dashing Deo+ Perfume ni ada 4 variasi yang korang boleh pilih mengikut citarasa korang.



HATTRICK
Ianya adalah haruman unik epal dan buah sitrus, Ada bau bunga-bunga sikit dan calitan amber. Sesuai la untuk student atau orang muda .. Boleh juga untuk mereka yang berusia tapi nak kan aura muda dan segar..   Bau ni melambangkan diri korang yang penuh semangat dan ada tinggi keyakinan.



ULTIMATE KICK
Bau yang menyerlahkan personaliti lelaki moden.  Ada bau lemon dengan gabungan buah pelaga dan diadun dengan nota asas dari vanila dan musky. Sangat sesuai kalau nak pakai untuk jumpa client, nak jumpa orang-orang penting atau kemajlis-majlis formal. Bau haruman ni sangat sesuai dengan cuaca kat negara kita tau. Kena cuba la baru tau kenapa haruman ni dikatakan sebagai haruman musim panas. :)
\

:


SPEED
Ini bau haruman yang paling saya suka. Aroma klasik fougere dengan wangian kontemporari nota buah -buahan dan ada sikit nota musky. Bau yang paling sedap untuk hidung saya. Hahah. Bau ni melambangkan lelaki yang sentiasa bersedia dan bertenaga untuk menghadapi cabaran.

Hitman:

Khas untuk lelaki aktif dan sporty. Lelaki aktif ni biasanya mereka sentiasa bergerak kemana saja. Kalau korang jenis lelaki yang sentiasa aktif korang mesti akan suka dengan haruman bau sitrus dan gabungan ice cucumber. Ditambah pulak dengan nota sichuan pepper dan Lavender bersama dengan Patchouli dan Gaiac Wood. Bau ni memberi keyakinan pada setiap lelaki.



HARGA DASHING DEO+PERFUME

DASHING DEO + PERFUME ni dah ada dipasaran dan korang boleh dapatkan dengan harga rm12.20 sebotol dalam saiz 120ml. Ada kat semua pasaraya dan kedai online. Untuk maklumat lanjut boleh la ke facebook Dashing dan instagram mereka.

Facebook Dashing 

Instagram Dashing