Skip to main content

Posts

Showing posts with the label barang terpakai

RASA RINDU BILA TENGOK PAKAIAN ANAK-ANAK MASA DIORANG KECIL

Hi Semua..
Bila dah start buka kotak keramat biasanya dari nak kemas-kemas terus jadi aktiviti mengimbas kenangan lama. Gitu lah mak pak kalau dah tak de anak kecik. Lepas tu berangan boleh ke nak beranak lagi nih??Cepak2 tampar pipi.. "hello..kau dah tak larat dah." hahaha..
Kotak keramat tu maknanya kotak yang simpan barang-barang lama anak-anak kita dulu la. Kotak tu tersorok je dalam stor. Bila dah tak de ruang nak simpan barang baru teringat nak clearkan semua kotak2 tu ke tempat yang sepatutnya.

Ini lah antara baju2 yang sempat di sambar simpan untuk kenangan bila anak dah besar nanti. Boleh la dia tunjuk kan pada ank dia pulak. Yang lain-lain semuanya dah di agihkan pada orang dan lori-lori.

Kenapa cuma baju anak perempuan je. Allahu..Nak cerita pun sedih la.Hahah.. Baju-baju anak lelaki semuanya tak de yang disimpan. sebab semuanya rosak.Jadi buang je semuanya .Tak teringat nak simpan. Mikhail dia suka gigit baju sejak belum ada gigi lagi. 







Jadi baju-baju dia semuan…