Skip to main content

Posts

Showing posts with the label bagpack

PILIH BEG TANGAN SESUAI DAN CARA BAWA BEG TANGAN..

Assalamualaikum...



Ada ramai wanita yang suka berjalan dengan membawa beg tangan.
Disebab kan itu ada macam2 jenis beg tangan yang di cipta untuk wanita
sesuai dengan gaya hidup wanita tu sendiri.


kalau ikut cara saya, saya suka bawa beg dengan menggalas di bahu.
kadang2 ada tempat2 yang saya akan gunakan beg galas sahaja.
Contoh macam ke zoo atau tempat2 yang sedia maklum anak
saya akan melasak memang bagpack la pilihan saya.

Tapi kalau untuk shopping ke, pi majlis mana2 ke saya lebih suka
galas beg di bahu macam sling bag .macam beg di atas ni.
nak lebih selamat pakai silang je macam ni.


Cuma satu suami saya pantang la kalau saya galas beg kat lengan.
Dia kata nampak macam makcik2..hahha...sabar je la..
saya kadang2 saja je balas balik kata "ni la gaya mak2 datin.." hahahah..



Jadi beg tangan yang ada tali panjang ni memang pilihan saya la..
Senang nak bergerak kalau pakai beg galas belakang dan galas
di bahu ni.senang nak kejar Mikhail..hehehe

Korang pulak cemana??suka be…