Showing posts with label animasi. Show all posts
Showing posts with label animasi. Show all posts

Saturday, 21 November 2015

MAKANAN INI KHAS UNTUK PEMINAT DRAGON BALL

Assalamualaikum...



Seingat saya animasi Dragon Ball sudah di tonton sejak sekian lama.
Saya pun tak pasti tahun bila tapi
Dragon Ball bagaikan satu fenomena pada peminat2 animasi jepun.
kalau anda peminat Dragon ball tentu anda tahu
yang Dragon ball ada 7 biji..hahahah..



Ingat lagi tak bola tu macaam mana rupanya..
Bentuk nya dah tentu bulat, berwarna oren dan
ada bintang2 jernih di dalam nya.

Kan best kalau kita boleh ada Dragon Ball tu..kan??
jangan terkejut kalau saya kata
anda boleh mendapatkan Dragon Ball tersebut.
Tapi dah tentu lah Dragon Ball tu tak mampu
nak menunaikan segala hajat anda.




Sebuah restoran yang dikenali sebagai Dinning Danke yang
terletak di Nagoya Jepun menghidangkan
menu berupa 7 biji dragon Ball
yang bentuk nya memang sama dan serupa dengan Dragon ball
dalam animasi jepun tersebut.


Bebola ini di buat daripada kolagen jelly
dan menu ini dikenali sebagai Dragon ball Nabe.
ianya dihdangkan bersama sayur dan daging..

Tapi hati-hati ye bagi yang beragama islam..
pastikan restoran dan hidangn tersebut halal..

Jauh perjalanan nak ke jepun tu..
kalau boleh naik kereta,hari ni jugak saya pi..
tak pe la..kita bercuti kat tempat lain je..
Sebelum tu isi petrol bnyak2 ye..
meh tengok sini cemana nak dapatkan voucher petrol 
sepanjang november ini..(klik)


sekian..