Showing posts with label android. Show all posts
Showing posts with label android. Show all posts

Friday, 29 March 2013

WAJAH KITA 20 TAHUN LAGI JIKA TIDAK BERHENTI MEROKOK

Assalamualaikum...

Tadi kan aku ada cakap pasal wajah akan nampak tua bila kita merokok..kan??
zaman sekarang ni perempuan pun ramai yang merokok..
zaman dulu pujn ada tapi tak la ramai..

zaman sekarang ni adik2 sekolah pun nak hisap rokok..'aih...
kesian mak ayah...



Tadi aku ada jumpa satu aplikasi untuk android ni..
nama aplikasi tu smoking time machine.

Melalui aplikasi tu
kita boleh tengok gambar kita 20 tahun
akan datang bila kita tak berhenti merokok.

Korang cuba la install.
lepas tu kalau ada kekasih ke,suami ke,ayah ke,kakak, ke
kawan2 ke,abang ke yang merokok ambik gambar depa
lepas tu tunjuk..
bagi depa insaf sikit..

hehehhe


sekian..