Showing posts with label Zarina Anjoulie. Show all posts
Showing posts with label Zarina Anjoulie. Show all posts

Saturday, 3 September 2016

GAMBAR ANAK ZARINA ANJOULIE YANG COMEL

Assalamualaikum...


Ingat lagi tak dengan Si cantik manis Zarina AnnJoulie yang satu masa dulu antara selebriti paling hangat dan kontroversi..Mesti la ingat ..kan??Apa khabar Anju sekarang ye?Kalau nak tahu beliau sekarang dah berhijab dan  menguruskan perniagaan nya..Dia mengambil tempahan desert dan sekarang menetap di Brunei bersama suami dan anak-anaknya..


Tak hairan pun kau dia ni memang pandai memasak sebab tengok la ibunya siapa..Pemilik Restoran Aunty Aini Kitchendi Nilai  tu la ibu kepada Zarina.Sebab tu dia pandai measak kan??

Baru-baru ni beliau menimang cahaya mata kedua yang diberi nama Gabriel martin Ezra.Memang Comel anak lelaki nya ni..jamu mata kejap tengok baby comel..geram tengok pipi dia..








Seronok tengok kehidupan Zarina sekarang.Sangat sederhana dan dia nampak lebih gembira .Perubahan imej pada nya juga membuatkan ramai yang senang dengan beliau.Alhamdulillah semoga zarina  Anjoulie terus berjaya dalam perniagaan nya..

sekian..