Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Tempat paling best untuk bulan madu

10 TEMPAT PALING ROMANTIK DI ASIA YANG PATUT ANDA LAWATI

Hi korang..

Hujung tahun biasanyaa waktu terbaik untuk kita bercuti makan angin. Pertama sebab negara kita ni bila hujung tahun mula la asyik hujan. Kedua sebab hujung tahun adalah waktu cuti sekolah anak-anak. Masa ni lah nak bawak anak jalan-jalan rasa angin dari negara luar.



Hujung tahun jugak adalah waktu orang langsungkan perkahwinan. banyak la orang melancong untuk tujuan berbulan madu. Sebab tu la bila hujung tahun je macam-macam pakej bercuti atau pakej melancong yang ditawarkan.

So hari ni saya nak kongsikan pada korang 10 tempat paling romantik di Asia yang patut korang pergi dengan orang yang korang sayang.






Maldives
Maldives adalah negara terkecil di Asia namun menjadi destinasi pelancongan popular yang merupakan tempat kegemaran pasangan yang sukakan aktiviti menyelam skuba.



Anda boleh pilih samaada Menginap di banglo terapung yang dikelilingi oleh alam semulajadi atau suite bulan madu di resort mewah.

Kebanyakan pasangan yang melawat Maldives memulakan perjalanan bulan ma…