Showing posts with label TV SETELLITE MURAH. Show all posts
Showing posts with label TV SETELLITE MURAH. Show all posts

Monday, 24 August 2015

INI LAH MASA NYA....

Assalamualaikum...

Isnin kan??memang lambat la nak update..
Pastu kan minggu ni astro bagi siaran percuma..
jadi pagi2 lagi dah buka tv ,
tengok siaran2 yang tak pernah tengok tu..
kalau orang yang dah biasa langgan siaran2 tu mesti
dah naik cemuih asyik dok tengok rancangan sama je..



Tapi bagi kita yang tak langgan ni boleh lagi la layan..
tengok dalam 10 hari ni berapa kali dia nak ulang rancangan yang sama.
hahaha...Harap2 tak la..
sebab ni la masanya astro kena tunjuk kan
pada pelanggan2 dia betapa ruginya kalau tak langgan siaran2 yang dia bagi percuma tu..
betul tak??

kan best kalau bulan ni punya bil ada potongan 10%..
dah katanya bagi percuma..ekekek...

Ada yang kata kat saya.
"untung la pakai astro..kami dok tengok tv 1,2,3 ja..
rasa nak lain sikit tengok tv7..tak mampu nak bayar bil bulan2 sampai ratus2
untuk astro ja.."

Eh!tak tahu ke..
sekarang ni dah ada siaran berbayar yang 
harga nya rm8 je sebulan??macam2 filem,macam2 rancangan
luar negara boleh di tonton..
Kalau nak tahu cepat2 klik sini...
Ramai yang dah langgan tau...


sekian..

Friday, 21 August 2015

NAK YANG SEBULAN RM8 ATAU SEBULAN RM80?

Assalamualaikum...



Salah satu masalah besar kat rumah saya ni ialah berebut siaran tv.
Adik dah tentu2 nak tengok siaran yang ada citer upin ipin je..
tak tahu la ..sejak seminggu dua ni memang
nampak dia berminat dengan upin ipin..
Lepas habis Upin Ipin nak tengok Robocar Poli..
Apa dia ingat siaran tv tu boleh ikut suka hati dia nak tengok apa dan bila.



Yang kakak pulak lebih suka layan TVIQ.
Kalau malam memang tak de saya buka kartun..
dah biasa..diaorang pun malam2 tak de minta kartun dah..
Tapi tetap berebut sebab malam adik suka tengok Net Geo Wild.
nak tengok haiyiwan..sebut betul2 ye..haiyiwan!
tapi malam2 dia tak berebut la tv dengan kakak..
dia berebut dengan ibu pulak sebab ibu nak tengok drama korea.



Tapi sekarang ni saya rasa macam dah nampak je
penyelesaian pada masalah besar ni..hahaha..
Masalah ni akan selesai kalau anak2 saya
boleh tengok rancangan yang diaorang suka tanpa
ada gangguan..hehehh...
Nak tahu apa dia??cepat2 klik sini...
dah la murah je..murah 10x ganda dari tv setellite yang kita dok langgan sekarang ni..



Dah boleh rasanya kot kalau kita
hentikan je langganan tv setellite yang kita guna sekarang ni..
Buat apa bayar mahal kalau yang murah dah ada..kan??
sebulan rm8..lagi nak fikir ke??

kalau berminat jugak meh tengok kat sini
untuk maklumat lanjut..!!


sekian..