Showing posts with label Sharnaz ahmad. Show all posts
Showing posts with label Sharnaz ahmad. Show all posts

Tuesday, 10 January 2017

SHARNAZ AHMAD DAN NOORNABILA BAKAL MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN MARCH INI

Assalamualaikum...



Dah nak kahwin dah rupanya hero Tamil sorang ni...hahahah...Ada yang tanya saya kenapa saya selalu panggil dia hero tamil. Dah tentu lah sebab gaya bercakap nya tu..Kalau biasa tengok filem tamil mesti tahu cara bercakap diaorang cemana. Ok lah..lupa kan tu..Nak cerita pasal dia nak kahwin ni..

Berdasarkan dari apa yang dikongsi oleh pasangan yang sama muka ni ,Sharnaz dan Nabila akan mendirikan rumahtangga pada 31 march 2017 . Majlis disebelah pengantin perempuan akan berlangsung pada 2 April.Mesti ramai peminat Sharnaz Ahmad yang gembira dengan berita ni.Maklum la, dia kan ada sejarah cinta yang pahit juga la satu masa dulu..kan??

Ramai yang mendoakan semoga pasangan ni cepat bertemu jodoh.Mana tak nya ..Kalau dah asyik bergambar melekat je naik sakit juga mata yang memandang,hahahah..


Tengok gambar-gambar yang dikongsi oleh mereka di insta ni , cantik sangat Noornabila ni..kan??Dulu masa awal-awal hubungan diaorang ni ada yang siap cemuh lagi..Konon nya nak kan Sharnaz pilih la anak dara ,memandangkan Sharnaz kan bujang..Aih..dah hati suka kat yang tu mana la boleh paksa2..kan??lagipun bukan nya bini orang.Apa ingat kalau janda ni tak boleh pilih yang bujang ke??Ke nak suruh ambik laki orang..

Stress makcik dengan golongan manusia yang suka susun kasta dan darjat ni . Manusia kuno yang entah dari mana la datang nya..Yang miskin kena kawen dengan yang miskin. Yang dok kampung kena kahwin dengan orang kampung..Yang belajar takat tingkatan 5 kena kahwin dengan yang ada spm je..errghhh!!bila manusia macam ni nak pupus ye??


sekian..

Friday, 30 January 2015

LIRIK LAGU MASIH AKU CINTA SUDAH DIUBAH SEJAK SEPTEMBER TAHUN LEPAS.

Assalamualaikum...

Rupa-rupanya memang lagu Masih Aku Cinta nyanyian Shila Amzah tu
dah lama lirik nya di tukar..
Shila Amzah sendiri dah nyanyikan lagu tu
dalam salah satu konsert dia pada september tahun lepas.
Nampak sangt selama ni yang dok kecam kata
Shila Amzah baling taik pada Sharnaz Ahmad tu semua nya tak betul
dan hanya salah sangka je..
Sharnaz pun sama.perasan tak sudah..
heheheh..



Kisah nya,malam juara lagu tu Sharnaz bagi ucapan tahniah pada Shila Amzah dan
keesokan nya Shila Amzah muat naik video pendek di IG
dengan menukar tajuk lagu Masih Aku Cinta tu kepada
"Tidak aku Cinta.."..

Lepas tu apa lagi..
Peminat2 hero tamil ni pun pakat dok
mengata la Shila Amzah ni perasan la..Shila Amzah belagak la..
padahal lagu tu memang dah lama lirik nya di tukar..
Tujuan Shila Amzah muat naik video tu pun sebab cuma nak bagitau
pada peminat2 dia yang lirik lagu tu telah di tukar..
Dan bukan nya bertujuan membalas ucapan Sharnaz ..

Tu la..lain kali nak serang orang pakai la topeng..
Dari dulu sampai sekarang Hero tamil ni
suka sangka buruk kat orang..
Dia aje lah yang betul..
Mujur Shila Amzah tak kata apa2 pun..

...Ku dah temui bahagia..
Walaupun engkau tidak bersama....
..dan aku tak akan ada..
sampai bila2..
dari jauh engkau tidak ku cinta....

sekian..

Thursday, 22 May 2014

PERANG IG SHARNAAZ AHMAD DAN PESERTA THE BAND

-Assalamualaikum...

Semua nya bermula dari satu gamba yang dimuat naik Sharnaz..








Lepas tu perang Ig ni berlarutan sampai ke ig peserta the band ni..








aku pernah tengok rancangan the Band ni sekali.
tak tau la minggu keberapa..
tapi memang rasa nak tutup telinga je dengar depa nyanyi..
ingatkan satu group je yang nyanyi tak sedap..
dok tunggu jugak..
rupanya boleh kata semua nyayi kelaut..
apa lagi bab menari..heheheh...

Tapi kan yang kes anjing kurap tu..bukan ke satu malaysia tau..manyalak sampai 1 malaysia singapura brunei tau..hehe...

#siapa nak sewa kotak iklan kat sidebar tu sila pm ye..


Sekian...

Tuesday, 1 April 2014

SHARNAZ AHMAD:SAMPAI MAMPOS PUN BERBIN KAN AYAH AKU

Assalamualikum...

sapa la yang jadi peminat dia ni??
mesti tension je..hahahah,.
ye la..semua benda ambik serius..

Biasa la..bila dah minat tengok dia kat drama..
suka la kenen2 kan dia dengan perempuan tu perempuan nih..
Suka tengok dia dengan heroin yang dia belakon..
suka bababk2 romantik dia dengan heroin itu ini..
bukan orang paksa pun kau kawen dengan perempuan itu perempuan ini..
pelik la dia nih..

Ada setengah peminat tu dia tengok artis lelaki tu
bergambar dengan artis wanita pun dia kata..
"suka la tengok awak dengan dia..
kalau bercinta betul2 lagi best.."
biasa la kan,setakat komen gitu..
seakan dia prihatin terlebih..ye tak??



This is my life!! Dengan sesiapa pun aku berjodohan dan ditakdirkan bukan urusan anda diluarsana bermakhluk Allah, itu semua urusan Allah S.W.T .. Jangan lah anda memandai-mandai menjodohkan seseorang mahluk Allah itu seperti "anda yg menjadikanya" Harap jgn ganggu hidup yg aku jalani ini kerna aku, SAMPAI MAMPOS PUN BER BIN KAN AYAH AKU.. Salam semua #ismokeandidontcare#anakantoopenang #skinheadselamanya#hidupjanganjadimachai

tetiba je nak mengamuk tak tentu pasal..
Orang penang tak biasa tau cakap kasar2 gini..
kalau nak kata orang penang cakap kasar memang tipu la..
kot tengah mengamuk baru keluar kasar..
jadi tak boleh nak kata "orang penang cakap kasar.."

sekian...


Thursday, 27 February 2014

PEMINAT SHARNAZ PAKSA LISDAWATI DAN SUAMI MINTA MAAF

Assalamualaikum...

Benarlah ..
kat neraka nanti paling ramai adalah perempuan..
sebab mulut..kan??
Semalam baca kat IG lisdawati dan Fauzi Nawawi ramai sangt 
perempuan yang lidah nya jahat..
Suka masuk campur urusan orang..
Mudah sangt menghukum..


Bukan tu saja diaorang ni memaksa Lisdawati dan suaminya meminta maaf pada Sharnaz Ahmad.
pelik sangt..
yang diaorang sibuk sangt tu kenapa entah..
urusan orang biarlah diaorang sendiri yang uruskan..





Lagipun Lisdawati sendiri dah bagitau dia tak pernah cakap macam tu pada Sharnaz.
kalau awak percaya pada cakap sharnaz kenapa cakap Lisdawati awak tak boleh percaya??
ye la..sebab awak minat kat dia jadi 
awak nampak dia betul semua..kan??
minat2 jugak..tapi urusan peribadi diaorang 
tak payah la kita sibuk masuk campur nak belagak jadi hero..



Dia kan tengah mengandung..
kita yang tak de kaitan dengan dia buat apa tetiba nak jadikan dia musuh??
Kalau diperhatikan semua komen tu semuanya dari perempuan..

Kita kan perempuan ..
jaga la diri baik2...
jaga diri tu maknanya jaga sekali dengn 
mulut dan lidah kita.
Kita sakitkan hati dia dengan komen2 kita
rasa2 dia maafkan tak??




kalau rasa nak komen jugak cakap antara kita2 dah la..
tak payah nak cakap benda mengarut depan2 dia..
risau la..takut dia saman kita pulak nanti
sebab kita bagi komen yang serupa menfitnah dia..

#yang sharnaz pun ..nak babitkan ibu bapa buat apa??time kita dok paria2 kan orang tak pikir pulak pasal ibu bapa orang..aih..sedih!


sekian...