Skip to main content

Posts

Showing posts with the label RUNNING MAN

BERITA BAIK UNTUK PEMINAT-PEMINAT RUNNING MAN : RUNNING MAN AKAN DITERUSKAN

Assalamualaikum..

Berita baik untuk semua peminat-peminat Running Man..Running Man akan diteruskan dengan 6 ahli.



SBS kini telah mengeluarkan kenyataan yang menjelaskan keputusan untuk tidak membatalkan Running Man .Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh Ketua SBS 'Ibu Pejabat (Pengarah) dan Pencipta Running Man, Nam Seung Yong. Ketua Nam adalah pencipta asal Running Man dan telah terlibat dengan persembahan sejak pertama kali bermula.


Running Man bukan sahaja satu program variety. Ia mempunyai 100 juta peminat hanya di luar negara dan saya tidak fikir ia adil untuk menentukan nasib rancangan hanya kerana masalah dalaman.

Saya percaya jalan yang betul adalah untuk menjalani perubahan untuk menjadi kan persembahan yang lebih baik dan memberi lebih lagi  kepada peminat. Itulah sebabnya kita kembali. "



Saya minta maaf kepada penonton diatas kebimbangan mereka dengan beberapa kejadian sebelum ini. 6 ahli-ahli Running Man kembali dan bersedia untuk menjalankan tugas mereka. Sila teru…

BAGUS JUGAK RUNNING MAN TAK DATANG MALAYSIA

Assalamualaikum...

Selamat petang semua....
minggu lepas aku ada baca yang  Running Man tak datang Malaysia..
Diaorang pi ke Macau .
Tak de malaysia dalam Jadual mereka.
Ramai la yang kecewa..
Tak dapat nak tengok Ji hyo..
Tak dapat la nak bertentang mata dengan Kwang soo.





Tapi kan...
kira bagus jugak la diorang tak datang Malaysia ni..
Orang Malaysia ni cerewet..
Itu tak boleh ,ini tak boleh..
agaknya sebab tu la Running Man tak nak datang Malaysia.

Tau tak cerewet pasal apa??
Kalau ada pompuan melayu bertudung yang
melompat2 mula la nak kutuk2 kat pesbuk.
ada tu siap buat entry lagi nak
mengata perempuan tu..
Biar la dia nak melompat pun..mak ayah dia pun tak marah
korang pulak nak sibuk..

lepas tu kang ada yang bawak sepanduk
mintak Kwang soo kawen dengan diorang pun korang nak kutuk.
memang kaki kutuk la korang la..
korang tak memahami langsung jiwa  peminat2 Running Man ni tau..

Korang yang itu tak boleh ini tak boleh tu
sebenar cemburu,dengki...kan??
Bila korang tengok perempuan…