Showing posts with label Nurul. Show all posts
Showing posts with label Nurul. Show all posts

Sunday, 15 September 2013

GAMBAR SEKITAR MAJLIS BABY SHOWER NURUL

Assalamualaikum...

Semalam berlangsung majlis baby shower Nurul..
majlis yang dirancang sahabat2 nurul ni
diadakan dengan tema cowboy..
jom kita tengok gambar2 sekitar majlis tersebut.






Antara sahabt dan rakan artis yang datang..
seksi kemain nurul..











Buruk nya NIng Baizara dok gitu.
hahah..jangan marah ye peminat Ning Baizura..
nak meroyan pi dok depan cermin sendiri ye..
hahah


Nampak serabut majlis dia ni..
ada yang komen kat insta kata "baik la buat mkenduri doa selamat"
tapi ada yang kata "Dia dah buat kenduri doa selamat tu.."
tapi yang peliknya kenapa gambar kenduri doa selamat tak de 
pulak nak upload kat insta..
kan bagus kalau artis2 kita ni lebih banyak muat nakl gambar 
yang baik2 kan??

sekian...