Showing posts with label Lisdawati dan fauzi nawawi. Show all posts
Showing posts with label Lisdawati dan fauzi nawawi. Show all posts

Saturday, 14 June 2014

GAMBAR BABY BARU FAUZI NAWAWI DAN LISDAWATI

Tahniah untuk pasangan pelakon suami isteri ,
Fauzi Nawawi dan lisdawati 
Atas kelahiran baby baru..


Kali ni dapat baby boy pulak..
Nama nya 
Ahmad Nur Fyrdaus....



Tahniah...

Sekian...

Thursday, 27 February 2014

PEMINAT SHARNAZ PAKSA LISDAWATI DAN SUAMI MINTA MAAF

Assalamualaikum...

Benarlah ..
kat neraka nanti paling ramai adalah perempuan..
sebab mulut..kan??
Semalam baca kat IG lisdawati dan Fauzi Nawawi ramai sangt 
perempuan yang lidah nya jahat..
Suka masuk campur urusan orang..
Mudah sangt menghukum..


Bukan tu saja diaorang ni memaksa Lisdawati dan suaminya meminta maaf pada Sharnaz Ahmad.
pelik sangt..
yang diaorang sibuk sangt tu kenapa entah..
urusan orang biarlah diaorang sendiri yang uruskan..





Lagipun Lisdawati sendiri dah bagitau dia tak pernah cakap macam tu pada Sharnaz.
kalau awak percaya pada cakap sharnaz kenapa cakap Lisdawati awak tak boleh percaya??
ye la..sebab awak minat kat dia jadi 
awak nampak dia betul semua..kan??
minat2 jugak..tapi urusan peribadi diaorang 
tak payah la kita sibuk masuk campur nak belagak jadi hero..



Dia kan tengah mengandung..
kita yang tak de kaitan dengan dia buat apa tetiba nak jadikan dia musuh??
Kalau diperhatikan semua komen tu semuanya dari perempuan..

Kita kan perempuan ..
jaga la diri baik2...
jaga diri tu maknanya jaga sekali dengn 
mulut dan lidah kita.
Kita sakitkan hati dia dengan komen2 kita
rasa2 dia maafkan tak??




kalau rasa nak komen jugak cakap antara kita2 dah la..
tak payah nak cakap benda mengarut depan2 dia..
risau la..takut dia saman kita pulak nanti
sebab kita bagi komen yang serupa menfitnah dia..

#yang sharnaz pun ..nak babitkan ibu bapa buat apa??time kita dok paria2 kan orang tak pikir pulak pasal ibu bapa orang..aih..sedih!


sekian...