Skip to main content

Posts

Showing posts with the label LEUNIEY NATASHA

HAMIL 3 BULAN LEUNIEY NATASHA MAKIN KURUS

Assalamualaikum...
Sekarang ni aku agak-agak Leuniey isteri khairul Fahmi ni dah hamil dalam 3 bulan kan?? tapi tadi tengok kat insta badan dia macam kurus sikit la..
katanya alahan sebab hamil Dia tak de selera nak makan apa pun.. kesian..kan??

Tapi dalam keadaan macam tu pun masih ligat lagi tu berniaga.. kalau sebelum ni dia sibuk menjual produk kecantikan, sekarang sibuk jual kuih raya pulak..

kuih popia nestum ni memang dapat sambutan hangat dikalangan pelanggan-pelangan Leuniey. Murah rezeki Leuniey kan??
ada yang nak tempah kuih popia nestum ni  boleh la hubungi dia.. untuk sekitar kelantan sahaja..(0166266894) aih..tukang promosi pulak aku..heheh
Sekian

LEUNIEY NATASYA NAFI ADA AKAUN FACEBOOK

Assalamualaikum..



Tumpang gembira bila
dapat tau Leuniey natasya disahkan hamil 6 minggu.
mesti seronok je Khairul Fahmi dan Leuniey ..
tak lama lagi nak jadi ibu dan  ayah..kan??

Tapi dalam keseronokan tu Leuniey
meluahkan rasa kecewanya apabila
ada orang yang tak bertanggungjawab telah
membuat satu akaun facebook menggunakan namanya.



menurut Leuniey dia hanya
mempunyai akaun Instagram untuk
berhubung dengan orang ramai.

#macam2 manusia sekarang ni..rajin betul la tolong buatkan akaun facebook untuk orang..heheh

sekian..


RAHSIA KECANTIKAN LEUNIEY NATASHA

Assalamualaikum...

Selamat petang semua..
Ramai yang cakap untung nya Khairul fahmi dapat isteri cantik jelita..
Memang cantik pun..kan?
Kulitnya putih melepak..
Apa agaknya rahsia dia ye??





ini rupanya rahsia nya... patut la cantik..kan??? nak kulit cantik jugak la ..:)
sekian..