Showing posts with label KISAH LUCU. Show all posts
Showing posts with label KISAH LUCU. Show all posts

Monday, 5 October 2015

PENING KEPALA CIKGU KALAU DAPAT ANAK MURID MACAM NI.

Assalamualaikum...




Di satu sekolah, ketika waktu pelajaran sejarah:

cikgu: Sudin, Cikgu perhatikan kami dari tadi asyik mengantuk je.. Bangun dan jawab soalan cikgu ni... Jelas kan siapa Thomas Alva Edison??

Sudin : tak tahu cikgu..

Cikgu: James Watt awak tahu?

Sudin : Lagi la saya tak kenal...

Cikgu : Alexender Graham Bell?

Sudin : pun saya tak kenal la cikgu...

Cikgu : semua awak tak tahu?teruk betul la awak ni Sudin..

Sudin: Ok..sekarang saya pulak nak tanya cikgu.Cikgu kenal Pak Brahim??

Cikgu: siapa tu??

Sudin : Abang Mat janggut cikgu kenal ke??

Cikgu: mana lah saya kenal..

Sudin : Latifah janda bang Ali..cikgu kenal??

Cikgu: siapa mereka semua tu..mana la saya kenal..

Sudin: Ha..tahu pun.saya cuma nak bagitau cikgu,bukan semua orang yang cikgu kenal tu,saya pun kenal.Orang yang saya kenal, bukan cikgu kenal semuanya..Kita kan manusia.Ada kawan-kawan sendiri

Cikgu: ??????


******
hahahahahah..pening kelapa dapat anak murid macam ni..

sekian..