Showing posts with label IQRAM DINZLY. Show all posts
Showing posts with label IQRAM DINZLY. Show all posts

Wednesday, 11 December 2013

UCAPAN HARIJADI IQRAM DINZLY BUAT PEMINAT SALAH FAHAM

hari ni harijadi Fauziah Gous..
ada tengok kat insta suami dia buat suprise
bawak dia gi diner kat mana entah..
siap tutup2 mata lagi..
romantik giler...

Selain tu ada baca ucapan hari jadi dari Iqram Dinzly ni..

Biar masa berlalu..tidak bermakna aku melupakan jasa mu. Aku bukan insan yg mudah mguburkan sillaturahim. Cuma aku perlu akur , kau adalah isteri si dia. Selamat hari lahir @fouziahgous . Semoga Allah memberkati kehidupanmu. #111213

sebenarnya ucapan biasa je..
tapi ramai pulak yang tak paham isi ucapan tu..

klik gambar bagi jelas


siap ada yang cakap suruh bersabar la..
suruh carilain la..
entah apa2 je..padahal orang tu ucap selamat harijadi untuk seorang sahabt..
hehehe..macam2 depa nih..


tapi ada satu komen tu yang buat Iqram marah sangt..






korang rasa cemana??bincang kan..ekekeke..

Tapi kan..dia ni memang salah sorang artis yang tak boleh ditegur..kalau boleh dia nak dipuji je..ekekek

sekian...

Wednesday, 11 September 2013

IQRAM DINZLY BERIMEJ BARU

Assalamualaikum.,..

Sejak hari raya puasa lepas 
aku ada perasan yang Pelakon Iqram Dinzly ni
dah berubah imej nya..
Setiap kali dia post gambar kat InstAa
mesti gambar dia pakai serban..
Imej baru ke tu??


Ada sesetengah peminat dia yang puji penampilan baru dia ni..
Biasanya kalau pakai serban,
dipadankan dengan jubah atau pakaian yang labuh..kan??
tapi satu kelaianan la bila pakai serban 
dalam gaya yang macam ni..




bagi aku nampak macam pelik sikit..
macam tak sesuai..
(pendapat aku je la.sukahati aku la.hahaha.)
Agak2 kalau berlakon dia pakai tak serban di tu..
heeeheh..


sekian...