Showing posts with label IFLIX. Show all posts
Showing posts with label IFLIX. Show all posts

Friday, 21 August 2015

NAK YANG SEBULAN RM8 ATAU SEBULAN RM80?

Assalamualaikum...



Salah satu masalah besar kat rumah saya ni ialah berebut siaran tv.
Adik dah tentu2 nak tengok siaran yang ada citer upin ipin je..
tak tahu la ..sejak seminggu dua ni memang
nampak dia berminat dengan upin ipin..
Lepas habis Upin Ipin nak tengok Robocar Poli..
Apa dia ingat siaran tv tu boleh ikut suka hati dia nak tengok apa dan bila.



Yang kakak pulak lebih suka layan TVIQ.
Kalau malam memang tak de saya buka kartun..
dah biasa..diaorang pun malam2 tak de minta kartun dah..
Tapi tetap berebut sebab malam adik suka tengok Net Geo Wild.
nak tengok haiyiwan..sebut betul2 ye..haiyiwan!
tapi malam2 dia tak berebut la tv dengan kakak..
dia berebut dengan ibu pulak sebab ibu nak tengok drama korea.



Tapi sekarang ni saya rasa macam dah nampak je
penyelesaian pada masalah besar ni..hahaha..
Masalah ni akan selesai kalau anak2 saya
boleh tengok rancangan yang diaorang suka tanpa
ada gangguan..hehehh...
Nak tahu apa dia??cepat2 klik sini...
dah la murah je..murah 10x ganda dari tv setellite yang kita dok langgan sekarang ni..



Dah boleh rasanya kot kalau kita
hentikan je langganan tv setellite yang kita guna sekarang ni..
Buat apa bayar mahal kalau yang murah dah ada..kan??
sebulan rm8..lagi nak fikir ke??

kalau berminat jugak meh tengok kat sini
untuk maklumat lanjut..!!


sekian..