Showing posts with label I'M NOT ROBOT. Show all posts
Showing posts with label I'M NOT ROBOT. Show all posts

Friday, 6 November 2015

KOMEN BANYAK-BANYAK PUN SALAH KE?

Assalamualaikum...



Biasanya saya ni kalau blogwalking tak de la setakat pergi ke satu dua blog.
mesti kalau boleh semua yang kat bloglist saya ni
saya akan singgah dan komen..
kadang2 singgah je..baca2 apa yang best .
Sebab tu saya lebih suka ada masa yang panjang untuk blogwalking.
kalau setakat pi ke 3,4 blog
rasa bersalah pulak kat kawan2 blogger yang lain..

Jadi kalau setakat ke 3,4 blog je baik tak payah blogwalking..
Tapi satu masalah dalam seminggu dua ni,
baru satu seisi blogwalking saya dah
rasa geram je dengan BLOGGER ni..

saya tak tahu ada had untuk kita tinggalkan komen kat blog.
Bila kita dah terlebih had nya tu terpaksa la tanda kotak
untuk pastikan "saya bukan robot "
lepas tu siap kena tanda yang mana ghimau
yang mana pisang , yang mana kentang goreng..
adoi..letih la cenggini...

Pernah tak awak jadi cam tu..
kalau tak de maknanya awak belum boleh
lawan saya punya cara blogwalking la..
hahahah...Belagak pulak makcik ni..hahahha..

Selain dari tak payah blogwalking ke banyak blog,
da siapa2 tahu tak macam mana nak atasi benda tu??


sekian...