Skip to main content

Posts

Showing posts with the label GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN

GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN

GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN Ramai jugak yang suka dengan  gaya tudung Nurul Izzah tu tapi saya belum tergerak hati nak cuba gaya tudung macam tu.. Tudung gaya tu sesuai dengan Nurul Izzah je kot,

Tapi kadang-kadang saya tengok Nurul Izzah paikai tudung gaya tu nampak selekeh jugak.hahhaha..Kalau dibentuk kan tudung tu cantik-cantik  nampak la kemas dan menarik.Tapi bila datang senget benget tu terus rasa tak mampu la nak tiru,hahaha.
Dah ramai yang cuba gaya tudung Nurul Izzah ni.Ada yang jadi tapi ada juga yang nampak macam tak jadi je.. Kalau bentuk muka bulat memang tak nampak la gaya Nurul Izzah tu.Kemudian ada juga yang pakai tudung gaya nurul Izzah ni tapi bahagian dagu tak tutup.
Cara betul dia , kita kena pakai tutup bahagian dagu tu.Kalau tidak memang tak nampak sama..Nampak biasa2 je..
Kadang-kdang orang kata "ni gaya tudung Nurul Izzah," tapi saya nampak macam tak sama je..lagipun Nurul Izzah pakai tudung bawal yang biasa tu je tau..Dia…