Showing posts with label GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN. Show all posts
Showing posts with label GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN. Show all posts

Monday, 16 July 2018

GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN



GAYA TUDUNG NURUL IZZAH SENTIASA JADI PERHATIAN NETIZEN Ramai jugak yang suka dengan  gaya tudung Nurul Izzah tu tapi saya belum tergerak hati nak cuba gaya tudung macam tu.. Tudung gaya tu sesuai dengan Nurul Izzah je kot,

Tapi kadang-kadang saya tengok Nurul Izzah paikai tudung gaya tu nampak selekeh jugak.hahhaha..Kalau dibentuk kan tudung tu cantik-cantik  nampak la kemas dan menarik.Tapi bila datang senget benget tu terus rasa tak mampu la nak tiru,hahaha.

Dah ramai yang cuba gaya tudung Nurul Izzah ni.Ada yang jadi tapi ada juga yang nampak macam tak jadi je.. Kalau bentuk muka bulat memang tak nampak la gaya Nurul Izzah tu.Kemudian ada juga yang pakai tudung gaya nurul Izzah ni tapi bahagian dagu tak tutup.

Cara betul dia , kita kena pakai tutup bahagian dagu tu.Kalau tidak memang tak nampak sama..Nampak biasa2 je..

Kadang-kdang orang kata "ni gaya tudung Nurul Izzah," tapi saya nampak macam tak sama je..lagipun Nurul Izzah pakai tudung bawal yang biasa tu je tau..Dia tak guna pun bawal ciffon ke, bawal satin ke..

Jenis fabrik pun kena la sama baru la nampak gaya Nurul Izzah tu..

Kemudian bab labuh tu..Nurul Izzah pakai , labuh je tudung tu.Dapat kat bebudak sekarang jadi singkat pulak tudung nya..Lepas tu mengaku pulak tu gaya tudung Nurul Izzah.

Satu lagi gaya tudung Nurul Izzah , gaya yang dia pakai masa angkat sumpah kat parlimen hari ni. 16/7/2018/ .. Ramai yang tertanya-tanya .."gaya apa pulak ni?"



Ha!!nak viral jugak ke gaya tudung tu.tapi tengok gaya biasa je.dia pakai skarf yang silang .Kemudian cuma pakai tudung biasa dengan silang bahagian kanan ke kiri.dan bahagian kiri kat dalam tu dia tarik sikit ke depan dan pin.

simple je..Tak payah nak belit2 sakan sangat..

Tapi nampak macam ramai yang tak suka gaya tudung ni walaupun ada yang suka .Bagi saya dia mungkin pakai apa je ikut keselesaan dia.Yang penting tudung tu tetap labuh dan menutup aurat.


 Bagi pendapat saya , siapa yang nak pakai tudung Gaya Nurul Izzah ni  mungkin perlukan keyakinan diri yang tinggi. Takut nanti kerja kau asyik tengok cermin..hahah..

Sekian