Showing posts with label Fynn jamal. Show all posts
Showing posts with label Fynn jamal. Show all posts

Friday, 9 January 2015

FYNN JAMAL DAKWA IBU KANDUNG NIAT AMBIL JUNA SEMULA

Assalamualaikum...



Biar betul Fynn Jamal ni.?
Belum apa2 dah tuduh macam tu..
cemana la dia tahu itu mak kandung kepada Anak yang
dia jaga tu..
Tapi saya rasa semua ibu ayah yang ambil anak angkat
ada kerisauan bab2 itu..kan??





Hanya disebab kan ada beberapa pengguna IG
yang report akaun IG dia dan dia terima komen2 yang
menyentuh mengenai anak nya tu terus
dia dakwa mak kandung nya nak datang ambik balik..

kadang2 tu  mak kandung nya tak de kata apa pun..
Orang keliling tu je yang menyibuk nak suruh bagi balik la.
hantar balik la,pulangkan la...
kalau betul mak nya nak semula anak dia
dah tentu dia pergi terus cakap kat Fynn Jamal..
Nama pun anak ..kan?
tak de nye dia nak cakap kat laman  sosial nih..heheheh

Saya kesian jugak tengok Fynn jamal ni..
saya rasa dia lah artis yang paling kerap di kecam..
Dari kisah silam sampai dah jadi mak orang
ada saja orang yang tak suka dia.

Sabar je la kokping oi...

sekian...


Saturday, 22 November 2014

SEBAK TENGOK PERSEMBAHAN FYN JAMAL DALAM MUZIK-MUZIK 29 SEPARUH AKHIR


Assalamualaikum...

Tengok muzik-muzik tak malam tadi..
saya tengok masa lagu Dayang Norfaizah je..
Sebab saya suka lagu dayang Norfaizah tu..


Tapi hari ni
buka je facebook
tak ramai yang cerita pasal lagu tu berjaya..
lebih banyak yang cerita pasal
Fyn jamal menangis ketika menyanyi lagu Arjuna Beta..

gigih saya mencari semula video persembahan dia semalam..
memang sebak pun..
Lagi2 pada mereka yang tahu dan mengikuti
kisah Arjuna nya..
mesti sedih..kan??

Baca komen2 kat IG Fyn jamal pun
rata2nya memang suka dengan persembahan dia..
Siap ada yang menangis jugak tu..

tahniah Fyn jamal...


sekian..

Friday, 11 April 2014

DRAMA JANJI JASLINA GUNA LAGU ARJUNA BETA TANPA KEBENARAN

Assalamualaikum...

Lagu tengah popular,
ramai la yang guna untuk lariskan drama kan??
kalau lagu2 basi je lain citer la kan..
Tapi kalau aku pun marah..
Contoh gini la..
kau tengah jual kuih..
ramai orang beli kuih tu..
tetiba datang sorang makcik ambik kuih korang
dan jual jugak kuih tu..
tak de mintak izin..
kau orang marah tak??
mau tak marah...letih oi..





Sekian..

Thursday, 30 January 2014

LIRIK LAGU DAN VIDEO ARJUNA BETA - FYNN JAMAL

Arjuna beta.





Takkanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur,
Datang petir menyambar--
jengking dan ular–-
bonda takkan berundur.

Nyamanlah Arjuna beta,
mimpikan yang indah saja,
nanti bila kau buka mata,
semua tak serupa.

Kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi,
jalan betul, anakanda, tak jelas mata–-
ambil yang sarat duri.

hiduplah Arjuna beta,
biarkan jasad yang luka,
selama tuhanmu ada,
takkan engkau tercela.

Ngeri tak terbayang mata,
bonda takkan ada sentiasa,
nanti moga kau tak lupa,
bonda memujukmu, anakanda.

hiduplah Arjuna beta,
biarkan jasad yang luka,
selama tuhanmu ada,
takkan engkau tercela.

Nyamanlah Arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa..


Sekian