Skip to main content

Posts

Showing posts with the label DATO VIDA

INGAT SAYA GATAL SANGAT KE NAK LAKI? - DATO VIDA

Assalamualaikum...

Pengasas produk dan kini bergelar penyanyi yang sentiasa mempunyai sikap yang ceria, peramah serta terbuka membuatkan  Dato Vida kerap menjadi perhatian masyarakat.Malah kisah-kisah peribadinya juga selalu menjadi bualan netizen. Disebab kan selalu bersikap terbuka, dan ceria tak semua orang mengambil perkara tersebut sebagai hiburan malah ada yang memandang serong dengan sikap wanita berjaya ini.

Kadang-kadang saya pun tak faham dengan sikap sesetengah dari kita ni yang suka pandang hina pada orang.Bagi saya walau macam mana pun seseorang tu kita tetap kena ada rasa hormat.Kalau orang gila sekali pun kita tak boleh buat sesuka hati pada dia..kan??

Baru-baru ni tersebar berita tentang Dato Vida yang mempunyai keinginan untuk berumahtangga.Akibat dari berita tersebut ada segelintir manusia yang menghina beliau.

Caption dari Instagram Dato Vida.

Kawal la sama jari kita ni untuk menulis yang baik-baik..Jangan ingat bila orang tu tak de depan kita , kita boleh menulis i…

DATO VIDA SUNTIK SEMANGAT PENYOKONG THE RED WARRIORS

Assalamualaikum...



Saya tertarik betul dengan cerita2 tentang Dato Vida semenjak akhir-akhir ni.
terutamanya nya tentang penajaan syarikat kosmetik beliau
untuk menaja pasukan The Red Wariors untuk musim 2016 ni.
Penyokong-penyokong TRW sendiri pun dah tentu rasa
seronok sebab pasukan kesayangan dah ada penaja  besar dan berpengaruh.
Walaupun sejak beberapa minggu lepas ramai yang
menghentam Dato Vida tentang syarat mengubah warna stadium kepada
warna merah jambu sebab ianya dikatakan
mengubah tradisi TRW tapi sejak 2,3 hari ni saya rasa dah ramai yang mula menerima
keputusan yang telah ditetapkan oleh Dato Vida dan pengurusan TRW sendiri.


Sedia kita maklum sebelum ni Dato Vida hanya menaja
rancangan- rancangan berbentuk realiti dah hiburan sahaja.
Sebab tu bila dia setuju nak taja TRW seperti yang diminta penyokong TRW sendiiri
ramai yang terkejut dan tak percaya dengan kesungguhan dia tu..

Kalau siapa yang follow  Dato Vida di lama Ig beliau,
Dato Vida juga meminta pengikut2 dan pe…

GAMBAR SEKITAR MAJLIS PERKAHWINAN DATO VIDA

Assalamualaikum..
Baru aku tau rupanya selama ni Dato Vida ni ibu tunggal.. Tapi semalam dia dah kahwin le.. jom tengok gambar.. pelamin dia pun macam dia jugak..meriah! heheheh  Majlis berlangsung di Ipoh perak.. dengar2 nya keluar Nona ahad nanti..tunggu je la..










pengacara majlis..Ifa Raziah dan Roslan Shah





Gambar persiapan perkahwinan

Ini lah suami baru Dato Vida








  semoga jodoh berpanjangan dan kekal ke akhir hayat..

semua gambar ni dari Instagram je.. ada yang kata "apa barang ambik gambar kat insta.." habis t