Skip to main content

Posts

Showing posts with the label CARA MUDAH BUAT SHAMPOO SANTAN

CARA MUDAH BUAT SHAMPOO SANTAN

Assalamualaikum..

CARA MUDAH BUAT SHAMPOO SANTAN Mesti ramai nak tahu cara mudah buat shampoo santan. Sana sini orang dok cerita pasal Shampoo santan. Siap ada yang jual jadikan produk sendiri. Korang yang tengah mencari-cari produk penjagaan rambut dan kulit kepala elok la cuba buat shampoo santan sendiri.

Mana tahu dengan kepakaran korang mempromosi kan Shampoo Santan ni korang boleh la jadikan ianya sebagai pendapatan tetap korang.Cuma kena la keluarkan modal sikit.Proses nya pun berbeza la..Cara mudah buat shampoo santan yang saya ajar ni ada dua versi,.Satu untuk kegunaan sendiri dan satu lagi boleh la buat jual..Jadi korang kena baca betul-betul entry cara mudah buat shampoo santan ni....Kalau untuk kegunaan sendiri rasanya tak boleh tahan berbulan2 macam yang dalam botol dan dipasarkan tu.Boleh tahan seminggu je

Dalam seminggu pun sebenarnya dah boleh merawat rambut dan kulit kepala korang bagi yang ada masalah kelamumur, rambut bercabang , rambut gugur dan sebagainya . .Cuma i…