Skip to main content

Posts

Showing posts with the label Altimet

JANGAN JADI ARTIS KALAU TAKUT ORANG CURI -CURI AMBIL GAMBAR KAU

Assalamualaikum...



Kalau tengok portal2 hiburan dari barat nun
memang banyak gambar2 dari paparazzi diaorang..
Kebanyakan nya  gambar curi..
perkara ni memang ramai selebriti tak suka.
tapi tak pernah lagi ada yang pertikaikan sebab sekurang
kurang nya memberi publisiti percuma pada diaorang.

Tapi ada sorang artis Malaysia ni yang
nampaknya tak berapa suka bila tiba2 saja
dia menyedari ada  orang awam yang mengambil gambar nya
ketika dia sedang mkan di sebuah kedai makan.
Yang kelakarnya siap suruh minta izin dulu sebelum ambil gambar..



Altimet mendakwa lelaki tersebut ingin mengambil gambar nya,
lantas dia terlebih dahulu mengmbil gambar lelaki berkenaan
dan memuat naik ke laman IG dan facebook nya.

Tindakan nya itu membuatkan ramai
pengikut laman sosialnya yang mempertikaikan
tindakan nya dan ada yang mendakwa dia
seorang yang berlagak.

Pelik jugak macam mana dia tahu lelaki tu nak ambil gambar dia.
Entah2 ambik gambar orang kat belakang dia tu..ehhehe
dan kalau kata tindakan lelak…