Showing posts with label Altimet. Show all posts
Showing posts with label Altimet. Show all posts

Saturday, 21 November 2015

JANGAN JADI ARTIS KALAU TAKUT ORANG CURI -CURI AMBIL GAMBAR KAU

Assalamualaikum...

                                             

Kalau tengok portal2 hiburan dari barat nun
memang banyak gambar2 dari paparazzi diaorang..
Kebanyakan nya  gambar curi..
perkara ni memang ramai selebriti tak suka.
tapi tak pernah lagi ada yang pertikaikan sebab sekurang
kurang nya memberi publisiti percuma pada diaorang.

Tapi ada sorang artis Malaysia ni yang
nampaknya tak berapa suka bila tiba2 saja
dia menyedari ada  orang awam yang mengambil gambar nya
ketika dia sedang mkan di sebuah kedai makan.
Yang kelakarnya siap suruh minta izin dulu sebelum ambil gambar..



Altimet mendakwa lelaki tersebut ingin mengambil gambar nya,
lantas dia terlebih dahulu mengmbil gambar lelaki berkenaan
dan memuat naik ke laman IG dan facebook nya.

Tindakan nya itu membuatkan ramai
pengikut laman sosialnya yang mempertikaikan
tindakan nya dan ada yang mendakwa dia
seorang yang berlagak.

Pelik jugak macam mana dia tahu lelaki tu nak ambil gambar dia.
Entah2 ambik gambar orang kat belakang dia tu..ehhehe
dan kalau kata tindakan lelaki tu
tak elok , bagaimana pulak dengan tindakan dia sendiri
yang memuat naik ke laman sosial tanpa
kebenaran lelaki tersebut?
Bukan kah ianya juga dianggap tidak beradab?

Lagipun tak salah lelaki tu nak ambil gambar dia.
Bukan semua orang ada keberanian nak tegur
artis yang dia jumpa depan mata.
Perkara biasa la orang ambil gambar kita sebab kita artis.

kalau tak suka orang ambil gambar kau, 
jangan keluar rumah, jangan jadi artis..
kalau nak makan jangan makan kat kedai2 di malaysia ni.
Pi makan kat luar negara nun..
kat Dhaka bangladesh..Tak de siapa kenal kau..
Ada banyak lagi tempat2 best yang kau boleh pergi.
nak tau kat mana lagi yang best sangat tu ..klik sini..



sekian..