Showing posts with label ARTIS MALAYSIA. Show all posts
Showing posts with label ARTIS MALAYSIA. Show all posts

Wednesday, 20 January 2016

VIDEO ARJA LEE TERSEBAR DAN DI KECAM PEMINAT

Assalamualaikum...


Zaman sekarang ni perempuan memang lebih ramai dari lelaki.
Tapi bila dah ramai dah jadi macam lambakan produk la..
Semua nya jual murah..
Paham tak maksud saya..
Perasaan malu tu dah hilang..masing2 nak tonjolkan diri
dengan melakukan perkara-perkara yang memalukan.

Semalam tersebar satu video pelakon "...dalam botol.."  Arja Lee
sedang bermain bola dengan memakai boxer yang memang ketat la.
Apa yang sepatutnya di sorok tak dapat nak disorok sebab nampak
terlalu "menakutkan" video tu..ahhah..


Dikatakan telefon pelakon tersebut hilang dan
ada pihak yang tak bertanggungjawab memuat naik video tersebut di laman IG pelakon lelaki ni.
jadi tersebar la video tersebut.

Tapi paling memalukan bukan saja aksi pelakon lelaki tu
tapi komen2 yang ada dalam video tu di instagram..
Ya ampun..yang perempuan2 tu tinggalkan komen macam dah
kurang sangat rasa malu nya..
seronok kemain tengok orang lelaki punya.
siap tag kawan2 lain supaya dapatt tonton sama-sama.
kalau baca komen diaorang memang wajib berkahwin dah bebudak pompuan ni.



Tapi Ada juga peminat-peminat setia pelakon ni  yakin
bukan Arja Lee sendiri yang memuat naik video tersebut



Nak salahkan pelakon lelaki tu tak boleh juga
sebab ada yang  kata telefon nya hilang dan mungkin di curi..
Tak tahu la betul ke bohong..
Cuma pengajaran untuk kita semua
jangan la simpan video dan gambar2 yang boleh memalukan diri sendiri.
bahaya..

sekian..

Tuesday, 10 March 2015

ARTIS SEKARANG MEMANG TAKUT DENGAN WARTAWAN

Assalamualaikum...

Orang kata bila dah masuk dalam dunia hiburan,
dah jadi artis atau selebriti ni kena ada hubungan baik dengan wartawan..
Orang yang kata,makcik pun tak tahu betul ke tak
sebab dah memang nya kita kena ada hubungan baik dengan siap2 je.
bukan takat dengan wartawan je..
dengan peminat pun kena la layan baik...
Ni tidak..kalau peminat tanya benda sensetip sikit dah mengamuk2..
tapi kalau wartawan yang tanya boleh lak sengih macam kerang busuk.
Punya nak jaga hati wartawan..konon!



Teringat kejadian benerapa hari lepas bila ada sorang artis senior
yang update gambar kat IG dengan caption yang mengundang sangat..
dari artis baru sampai wartawan baru dia dok kritik..



Tapi mungkin sebab tersedar yang
nanti kena boikot dengan wartawan...
macam kena kat Shila Amzah tu....
terus dia delete post tersebut beberapa jam kemudian...

kesian artis sekarang..
takut sungguh dengan wartawan ..
sampai nak luah perasaan pun tak berani..
Nampak tak betapa besar nya kuasa seorang wartawan.
Dia boleh jatuh dan naik kan artis dengan sekelip mata je..



tapi..tengok Shila Amzah tu depa boikot
tak de pulak Shila Amzah mereput tak dapat job..kan??
siap bertambah peminat dan masih terkenal di China lagi..

sekian..


Wednesday, 17 September 2014

SAYA BUKAN TULIS PASAL ARTIS TELANJANG..

Assalamualaikum...

Saya bukan tulis pasal artis telanjang..
saya bukan tulis pasal artis memadu asmara ..

Bila nampak je tajuk post pasal artis mula la nak fikir -ve.
Kalau rasa tak boleh masuk cerita2 pasal artis ni jangan baca.
entry kat blog saya ni pun bukan semua citer pasal artis..
pasal resepi ada,
pasal anak2 ada..
Tip2 kesihatan,rumahtangga,cinta..pun ada..



Kalau kata "saya terbaca..nak buat macam mana..
masuk2 je terus terbaca pasal artis.."

tak kan tak baca tajuk kot..
tajuk besar2 saya tulis tu..
tajuk pun tak belit2 ..terpampang nama artis kat tajuk..
tak mungkin la awak tahu.

Hidup kita ni bukan ada kita saja kat dunia ni..
ada orang lain jugak..
jadi tak semua benda yang awak tak suka tu,
awak tak kan jumpa..
tapi awak boleh elak kan..
tak perlu la saya nak ajar macam mana..


.Sekian..