Showing posts with label AFC. Show all posts
Showing posts with label AFC. Show all posts

Monday, 25 March 2013

MAISARA:: Bintang Mencari Bintang

Assalamualaikum,..

Selamat petang semua...
Korang tengok tak malam tadi rancangan
Bintang mencari Bintang??
malam tadi tu pertama kali la aku tengok..
sebelum2 ni tak pernah tengok pun..
entah dah minggu keberapa dah..



bagi aku tak kelakar pun lawak2 nya tu..
tapi Maisara punysa ketawa macam digeletek2 ketiak dia..'
tak tahu tang mana yang lawak nya..
sampai kat peserta yang ada sorang yang gemuk sangt tu,
pengacara tu kata la.."kita dengar pendapat kak Ogy.."
tetiba je...

Maisara: Bagi pendapat Maisara...lawak tu kena lebih dan
kurangkan sikit menyanyi tu.suara kurang sedap.
lawak nya boleh dimacam2 kan lagi.

Ibu:peghhhhh!!Dengor tu Ayah???

aih..masa dia cakap tu kan
sampai tangan pun bergerak..
kepala pun ke kiri kekanan..
dah macam Minachi lak bercakap..

hehheeh

sekian..

Thursday, 2 February 2012

JADUAL PIALA AFC 2012 PASUKAN KELANTAN

Assalamualaikum...

Selamat petang semua..



Piala AFC memasuki edisi ke 9.
sebanyak 33 pasukan yang akan mengambil bahagian dalam Piala AFC 2012
termasuk la pasukan Kelantan..
berikut adalah jadual perlawanan piala AFC bagi pasukan kelantan
untuk tahun 2012..

pusingan pertama-

Kelantan FA vs Navibank saigon -7 march 2012

Ayeyawady United fc vs kelantan Fa -21 march 2012

kelantan Fa vs Arema Indonesia -3 april 2012

Pusingan kedua-

Arema Indonesia vs kelantan fa -10 april 2012

navibank saigon vs kelantan FA -24 april 2012

kelantan fa vs Ayeyawady United fc -8 may 2012

sekian..

sumber