Advertisement

OOTD CIK B ANAK DATO VIDA

OOTD CIK B ANAK DATO VIDA  | Terbuntang mata tengok harga barang-barang yang Cik B pakai ni. Seronoknya jadi kaya. Tapi takut jugak kadang-kadang tu. Takut kena kacau.Maklum la...kaya!!

Tapi orang kaya macam diaorang ni pergi mana2 pun ada bodyguard.. Berani2 la nak dekat. Sekali kena pegang ketar terus. 



Tengok barang-barang yang Cik B pakai ni, satu pun saya tak mampu nak beli. Dia punya Buckethat tu pun kalau saya ada duit 40 hari 40 malam saya fikir patut beli ke tidak. Hahahah

Dia punya jam tangan pun boleh beli kereta sebiji. 

Ramai yang senang dengan Cik B ni sebab dia akan tunjuk bila follower dia minta nak tengok je. Kalau ramai yang tanya baru dia bagitau harga sekian-sekian.

Macam baru-baru ni ada yang minta nak tengok kawasan rumah dia, baru la dia tunjuk sikit. Dia pulak jenis selamba dan tak kisah nak pakai apa pun. Tak de yang jenis control2 lawa ke apa. Sebab tu ramai yang suka Cik B ni.

korang punya OOTD hari ni berapa ratus ribu harga semuanya.. Cer cerita sikit.



Catat Komen

3 Ulasan

sila tinggalkan komen anda...:)