ZUL MUHAMMAD

SINOPSIS THE GIFTED DRAMA THAI TONTON FULL EPISOD (2018)


SINOPSIS THE GIFTED DRAMA THAI TONTON FULL EPISOD (2018)
Judul: The Gifted Series / The Gifted / The Gifted Students
Genre: Suspense, Friendship, Thriller, School, Youth, Sci-Fi, Fantasy, Supernatural
Negara: Thailand
Pengarah: O Patha Thongpan, Sand Dhammarong Sermrittirong, Waasuthep Ketpetch, dan Dome Jarupat Kannula
Jumlah Episode: 13 Episode
Tayangan :  2018

Pelakon: 
NaNanon Korapat Kirdpan - Pang
Chimon Wachirawit Ruangwiwat - Wave
Lilly Apichaya Thongkham - Namtarn
Jane Ramida Jiranorraphat - Claire
Gun Atthaphan Phunsawat - Punn
Sing Harit Cheewagaroon - Ohm
Fiat Pattadon Janngeon - Korn
Puimek Napasorn Weerayuttvilai - Mon


 

Sinopsis The Gifted (Thai)

The gifted mengisahkan tentang seorang pejar kelas bawahan yang tiba-tiba sahaja dapat masuk ke Kelas tertinggi di Ritdha High School. Pang pelajar yang tidak mempunyai kepandaian dalam akademik. Disebab kan dia risau tidak dapat masuk ke kelas tertinggi , dia dan seorang sahabatnya mencuri kertas soalan Ujian Kemasukan Kelas.

Walaupun dia berjaya mendapatkan kertas soalan tersebut namun dia tidak mempu menjawab nya. Namun ketika keputusan ujian di umumkan Pang terkejut kerana di pilih sebagai salah seorang pelajar yang akan memasuki kelas untukprogram Gifted.

Didalam kelas tersebut Pang dapat berkenalan dengan pelajar-pelajar lain yang nyata lebih pandai dari nya. Dia merasakan dia tidak layak untuk berada di kelas tersebut.

Rupa-rupanya kelas tersebut bukan lah diwujudkan untuk akademik namun pelajar-pelajar yang dipilih sebenarnya mempunyai kuasa supernatural. pelajar-pelajar di dalam kelas tersebut akan dilatih untuk membangkitkan potensi kuasa supernatural dalam diri mereka.

Walaupun rakan-rakan sekelasnya sudah mengetahui kemampuan mereka masing-masing tapi pang masih mencari-cari apakah kuasa yang dimilikinya.


Tonton Online The Gifted full episod
















Post a comment

3 Comments

  1. cerita Thai mmg sedap sokmo.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi ada rezeki masa tonton drama Thai. Macam cerita manga Jepun pun ada.

    ReplyDelete
  3. Dulu suka gak tonton drama2 ni hehehe. Tapi sejak dua menjak ni dah tak berapa nak menonton sangat hehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)