Advertisement

SINOPSIS DRAMA 3 DUKUN SANTET LAKONAN UMIE AIDA DAN ZAHIRIL ADZIM

SINOPSIS DRAMA 3 DUKUN SANTET LAKONAN UMIE AIDA DAN ZAHIRIL ADZIM| JUDUL : 3 DUKUN SANTET

WAKTU SIARAN : Sabtu, 17 Oktober 2020, 9:00 malam

SIARAN TV : Astro Citra & Citra HD

PENGARAH : Azhari Zain

PRODUKSI : Dear Creative Media

PELAKON : Umie Aida, Isyariana, Zahiril Adzim, Dayang Areeda, Maria Farida, Zulhusni Zamir, Kween Keela, Silfeny Osman



Sinopsis drama 3 Dukun santet

Epul, Emma dan Syasya bercadang membuka studio dan cafe. Cikgu Mat mencadangkan sebuah Cafe  yang sudah 2 tahun di tutup dan tidak diusahakan. Cafe tersebut terletak di Batang Kali. Cikgu Mat juga tidak mengenakan sebarang sewa kepada Epul hanya perlu membayar bil air dan elektrik.

Mereka bertiga kemudian nya menuju ke Batang kali untuk melihat keadaan cafe yang Cikgu Mat cadangkan.Keadaan cafe tersebut dari luar nampak biasa saja . Penjaga cafe lama juga meleranga mereka untuk masuk tapi mereka berkeras untuk masuk juga.

Epul memeriksa bahagian atas cafe tersebut. Terdapat banyak alat muzik lama dan topeng di dalam nya. Epul juga mencuba setiap alat muzik lama yang terdapat disitu tanpa mengesyaki apa-apa yang aneh. Epul Menyukai cafe tersebut dan ingin memberi tahu Emma dan Syaya yang dia mahu membuka Studio di situ.

Ketika menghampiri Emma dan Syasya , Epul berasa hairan kerana Emma dan Syasya kelhatan aneh dan menyeramkan. Tiba-tiba dia mendengar suara Emma dan Syasya dibelakang nya. , dia berpaling dan melihat kelibat Emma dan Syasya muncul dari luar.  Siapa kah 2 wanita yang berada didalam bilik bersama nya tadi??. Epul mula merasakan ada sesuatu di situ.

Terima kasih membaca artikel Sinopsis Drama 3 Dukun Santet lakonan Umie Aida dan dan Zahiril Adzim . 

Catat Komen

1 Ulasan

  1. Okay ada pelakon lama yang dah lama tak berlakon. Boleh tengok nanti

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)