TONTON ONLINE PENGANTIN SATU MALAM EPISOD 15 - 18


TONTON ONLINE PENGANTIN SATU MALAM EPISOD 15 - 18 |


JUDUL : PENGANTIN SATU MALAM

EPISOD : 28

TARIKH TAYANGAN : 18 Ogos 2020

WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 7:00 malam

SIARAN TV : Slot Akasia TV3

PENULIS NOVEL : Sophilea

PENULIS SKRIP : Wan Mahani Binti Wan Hassan

PENGARAH : Eoon Shuhaini

PRODUKSI : A10 Alliance Sdn Bhd

PELAKON : Nazim Othman, Amelia Henderson, Fizo Omar, Afifah Nasir, Mustapha Kamal, Susan Manen, Edika Yusof, Sanjna Suri, Sharifah Shahora, Norish Karman, Farisha Irwayu



Sinopsis Pengantin Satu Malam Episod 15 - 18


Selepas tersedar dari pembedahan Zulaikha terkejut kerana ada sekuntum bunga di atas katilnya. Dia tertanya-tanya siapakah yang meletak kan bunga tersebut. 

Zahred terpaksa pergi menguruskan projek mereka di Kedah.Dia meminta Rasul menjaga Zulaikha. Rasul juga membayarkan bil hospital Zulaikha dan ibunya.

Zulaikha berasa serba salah dengan pertolongan Rasul. 

Zahred pula berterus terang dengan Aunt Sue yang dia dan Zulaikha sudah berkahwin. Zahred meminta nasihat Aunt Sue bagaimana cara untuk membuatkan Zulaikha memaafkan nya.

Sebaik sahaja tahu Zulaikha pulang ke kampung, Zahred terus melawat Zulaikha di kampungnya.tapi dia hanya mampu melihat Zulaikha dari jauh kerana tahu Zulaikha  pasti akan menghalaunya.

Tapi demi rindu pada Zulaikha keesokan nya dia berani kan diri muncul di halaman rumah Zulaikha.
Di kampung Zahred meluang masa dengan Zulaikha dan keluarganya. Hubungan mereka semakin baik.

Namun disenaliknya Zulaikha masih belum mapu melupakankejadian di Thailand dan rasa tersebut diluahkan pada Zahred,

Zahred memahami perasaan Zulaikha dan dia sanggup menunggu selama mana pun untuk Zulaikha memafkan nya dan menerima cintanya.

Rasul pula membawa Zulaikha bertemu ibunya. DIa seronok melihat kemesraan Zulaikha dan Ibunya. Dia yakin Zulaikha pasti akan mneerima cintanya.










Post a comment

3 Comments

  1. pompuan kan... mboleh memaafkan tp sukar melupakan...berapa byk 'kan' laaa ;-)

    ReplyDelete
  2. mcm nak tgk je hehe

    oh btw feel free utk join and meriahkan my giveaway here
    https://www.raydahalhabsyi.com/2020/08/preloved-giveway-by-raydah.html

    ReplyDelete
  3. Wah siap ada sinopsi ya.. boleh lah baca kat sini ja nanti..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)