ZUL MUHAMMAD

SINOPSIS DRAMA RYAN ARALYN LAKONAN ZUL ARIFFIN - TONTON FULL EPISOD DRAMA RYAN ARALYN

 SINOPS DRAMA RYAN ARALYN LAKONAN ZUL ARIFFIN - TONTON FULL EPISOD

JUDUL : RYAN ARALYN

EPISOD : 28

TARIKH TAYANGAN : 25 September 2020

WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 7:00 malam

SIARAN TV : Slot Akasia TV3

PENGARAH : Riza Baharudin

PRODUKSI : Qaisworks Production Sdn Bhd

PELAKON : Zul Ariffin, Raysha Rizrose, Fify Azmi, Shah Iskandar, Sharifah Husna, Kodi Rasheed, Raja Azura, Arash Mohd, Aishah Atan , Ummar Dzariff, Nabil Aqil


SINOPSIS RYAN ARALYN

Ryan seorang lelaki kampung yang menjaga nenek daa anaknya . Dia sangat disenangi penduduk kampung. Isterinya , Hanis, bekerja di hotel di pekan. Walaupun bukan orang senang tapi Ryan tahu membezakan halal dan haram.

Isterinya seorang yang degil dan kurang memberi perhatian kepada anak dan suami.Hanis bosan hidup di dalam kemiskinan. Sikap tidak hormatkan nenak dan dirinya membuatkan Ryan dan nenek nya kerap bergaduh dengan Hanis.

Hanis dah Ryan berkahwin kerana Hanis mendakwa dia mengandungkan anak Ryan. sedangkan yang sebenarnya Ryan hanya menjadi kambing hitam atas dosa-dosa Hanis.

Tonton Full Episod Drama Ryan Aralyn

Ryan Aralyn Episod 1

Ryan Aralyn Episod 2

Ryan Aralyn Episod 3 

Ryan Aralyn Episod 4

Ryan Aralyn Episod 5

Ryan Aralyn Episod 6

Ryan Aralyn Episod 7 

Ryan Aralyn Episod 8

Ryan Aralyn Episod 9 

Ryan Aralyn Episod 10 

Ryan Aralyn Episod 11  

Ryan Aralyn Episod 12 

Ryan Aralyn Episod 13 

Ryan Aralyn Episod 14

Post a comment

6 Comments

  1. Walau cuma cerita tapi kalau tengok mahu geram dengan Hanis ni.

    ReplyDelete
  2. dalam drama watak protogonis n antigonis perlu ada baru citer xhambar kan

    ReplyDelete
  3. oh, dah start eh cete ni, ingatkan belum lagi, dah termiss satu episod ni

    ReplyDelete
  4. Masam betoi mua zul arifin kat poster tu hehe

    ReplyDelete
  5. oo.. no wonder la ryan-hanis macam xbahagia. i just get to know this. semlm tgk 1st episode on youtube but, 1/2 je. wondering si ryan ni duda ke hape ke kan..

    ReplyDelete
  6. Ada perasan nampak iklan drama ni. Hero okay dah. Heroin kurang sikit. Nak cuba tengok episod 1 nanti. Kotlah best.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)