Advertisement

TONTON ONLINE BIDADARI KIRIMAN TUHAN FULL EPISOD




TONTON BIDADARI KIRIMAN TUHAN FULL EPISOD

JUDUL : BIDADARI KIRIMAN TUHAN

EPISOD : 26 episod

TARIKH TAYANGAN : 25 Ogos 2020

WAKTU SIARAN : Isnin-Khamis, 10:00 malm

SIARAN TV : Slot MegaDrama (Astro Ria & Ria HD)

PENGARAH : Rashid Sibir

PRODUKSI : Opera Klasik Sdn Bhd

PELAKON : Mira Filzah, Zul Ariffin, Ruminah Sidek, Adlin Aman Ramlie, Zarina Zainuddin, Fauziah Nawi, Maisara Sufia, Ruzaidi Abd Rahman


 Sinopsis Bidadari Kiriman Tuhan 


SINOPSIS BIDADARI KIRIMAN TUHAN
Menceritakan tentang Manis iaitu seorang guru tadika yang berusia 25 tahun serta kembar seirasnya Manja yang agak lembam. 

Manis dan Manja hidup bersama ibu dan nenek mereka yang sakit dan kebanyakan tanggungjawab dipikul oleh Manis.

Walaubagaimanapun, hati Manis kemudian mula terpaut dengan guru sekolah rendah bernama Yusuf dan akibatnya hubungannya dengan Manja mula tergugat.

Tonton online Bidadari Kiriman Tuhan Full Episod





Tonton Bidadari kiriman Tuhan Episod 13












Catat Komen

12 Ulasan

  1. tak tengok lagi. tgu weekend baru nak marathon drama ni..hehe

    BalasPadam
  2. Uihs heloknya hero, boleh consider untuk tengok ni ahahah

    BalasPadam
  3. baca sinopsis macam menarik je tapi itulah tak sempat nak nengoknya

    BalasPadam
  4. Suka tengok Zul Ariffin.. ;) tapi untuk drama ni belum pun tengok lagi.

    BalasPadam
  5. teringin juga nk tengok drama tv tapi anak komen dh tua2 ni xyah tengok drama tv ngaji je heh..heh..

    BalasPadam
  6. Macam2 tajuk citer sekarang ni kan D. Tak terkejar nak layan tv seba kita pon dah lama tak tgk tv sejak tv rosak. Ambik alternatif tanak beli terus sbb dah rasa enjoy hidup tanpa tv hehehe .. Alhamdulillah

    BalasPadam
  7. Fuhhh dah banyak episod dah. Belum sempat tengok lagi. Nanti nak marathon tengok. senang sekali jalan.

    BalasPadam
  8. peminat MF mst suka drama nie..

    BalasPadam
  9. Nak tengok sebab ada zul tu je kikiki 😂

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)