Sunday, 8 September 2019

BRIDESMAID DENGAN KOSTUM T-REX CURI TUMPUAN DI MAJLIS PERKAHWINAN

Anda dijemput ke majlis perkahwinan dan anda diberitahu  untuk memakai apa saja jenis pakaian yang anda suka. Jadi apa yang anda akan pakai ke majlis perkahwinan tersebut?

Cristina Meador, wanita yang menjadi viral di sosial media apabila dia memilih untuk mengenakan kostum dinosaur di sebuah majlis perkahwinan. Lebih mengejut kan dia adalah bridesmaid dalam majlis tersebut.



Setahun yang lalu Cristina menerima mesej dari kakak nya, Deanna, yang meminta agar dia menjadi bridesmaid di majlis perkahwinan yang akan berlangsung di Nebraska

Cristina terus bersetuju dan yang menjadi masalah baginya ialah dia tidak tahu pakaian yang bagaimanakah harus dipakai dimajlis itu nanti.

Tidak mahu adiknya terlalu memikirkan tentang pakaian yang akan dipakai di majlis tersebut, Deanna menjelaskan yang Cristina bebas untuk memakai apa saja pakaian yang disukai.


Dari memilih dress yang menawan dan manis di pakai Cristina sebaliknya memikirkan untuk mengenakan sesuatu yang lain dari kebiasaan. Dia memilih kostum T-rex iaitu sesuatu yang sudah lama dia ingin kan.

Cristina menyuarakan pendapatnya pada Deanna untuk mengenakan kostum T-rex. Awalnya dia menyangka tentu Deanna tidak bersetuju namun sebaliknya Deanna bersetuju dan langsung tidak membantah.



Tidak hairanlah foto itu kemudiannya menjadi viral  dan ramai yang berasa ianya sesuatu yang melucukan. Walaupun begitu, terdapat beberapa komen yang mengatakan bahawa apa yang dilakukan Cristina adalah tidak wajar kerana dia mencuri perhatian dari pengantin perempuan.

Deanna menyangkal dakwaan tersebut dengan menganggap apa yang dilakukan oleh  adiknya adalah sesuatu yang mengagumkan.

1 comment:

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();