Saturday, 24 August 2019

MAINAN KEGEMARAN KUCING (AYU)

Hai semua..


Suka betul Ayu dengan patung singa nih. Kalau dapat main dengan patung ni sampai terlompat-lompat. Padahal dia yang lambung dia jugak yang sambut.🤦‍♀️

Ayu ni umurnya dah nak masuk 6 bulan kot. Jadi memang waktu ni tengah ligat melompat. Dia pun dah makin besar .

Risau je takut terhamil. 🤭🤭Setakat ni dia tak dekat dengan mana2 kucing lagi. Harap tak de kucing la yang jatuh hati kat Ayu. Belum spay lagi si Ayu ni. Kami tengah fikir dulu nak bagi dia ada anak ke tidak. 



Buat masa ni berkawan la dulu dengan patung singa ni. Dia suka patung ni sebab ada bulu² kot. 🤣🤣







Awal nya tak tahu pun dia suka patung ni. Satu hari tu dia masuk bilik Maisara. Entah apa yang dia cari tiba² je dia keluar dari bilik Maisara sambil gigit patung ni.😲😲

Dia bawak je patung ni ke ruang tamu.. lepas tu bawak ke bilik store, bawak ke dapur. 🤣🤣. Siap lambung2 patung ni. Sejak tu patung singa ni jadi mainan dia la.

 

Sebenarnya patung ni adalah pencil case Maisara. Maisara dapat hadiah . Tak ingat dah hadiah dari siapa.

Tapi maisara tak pernah guna pun sebab kecik sangat katanya. Jadi dia letak je atas tempat buku dia kat dalam bilik.







Ingatkan sampai bila² la tak de orang nak guna pencil case ni. Rupanya ada jugak peminat nya. 🤣😅

Korang punya kucing suka mainan apa?

Bye..



2 comments:

  1. kucing kita pantang lah dengar bunyi pembalut coklat/gula2. itu yg dapat hiburkan dia.. golek2 gigit2 pembalut tu .. jimat duit tuan dia. hehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();