Skip to main content

GARA-GARA ISU PERCERAIAN KONTRAK AHN JAE HYUN SEBAGAI DUTA MERBLISS DITAMATKAN

Hi semua..



Panas betul isu perceraian pelakon Ahn Jae Hyun sampai macam-macam isu yang keluar. Yang pasti ramai yang tak suka dengan tindakan pelakon lelaki ni yang seolah-olah nampak tidak bertanggungjawab dan mempermain kan perasaan bekas isterinya , Ku Hye Sun.

Kisah rumahtangga bintang korea ini timbul sejak seminggu lalu apabila Ku Hye Sun mendedahkan bahawa hubungan rumahtangga nya dengan Ahn Jae Hyun bakal berakhir. Pendedahan tersebut nyata mengecewakan ramai peminat mereka.





Disebabkan isu tersebut ada syarikat yang menjalinkan kerjasama dengan Ahn Jae Hyun mula menamatkan kontrak dengan serta merta dengan alasan status dan imej Jae Hyun sekarang tidak sesuai dengan apa yang menjadi sasaran dan objektif  mereka.

Jenama kosmetik bertema perkahwinan MERBLISS telah mengumumkan bahawa mereka akan memadamkan semua iklan mereka yang menampilkan Ahn Jae Hyun. Ahn Jae Hyun telah menjadi model sokongan jenama selama dua tahun.



Baca kenyataan penuh MERBLISS di bawah:

Halo, ini MERBLISS.

[Kami] juga tidak dapat menyembunyikan kejutan kami di kontroversi perceraian Ahn Jae Hyun dan pendedahan yang berlaku di media sosial. Mengenai ini, kami dengan sungguh-sungguh meminta maaf kepada pelanggan kami yang mempercayai jenama kami dan dibeli daripada kami.

Sebagai jenama dengan konsep perkahwinan, MERBLISS mengejar cinta dan kebahagiaan. Apabila kami mula-mula menandatangani dengan Ahn Jae Hyun dua tahun lalu, kami percaya imejnya sebagai seorang romantis yang baru berkahwin sesuai dengan arah tuju yang kami tekani. Selepas tamat tempoh kontrak kami, kami melanjutkan kontrak dan mengekalkan hubungan selama dua tahun.






Kami percaya bahawa isu terbaru yang membabitkan perceraian kontroversi Ahn Jae Hyun dan Ku Hye Sun sangat berbeza dengan apa yang kita jalani. Oleh itu, dari saat ini, kami akan menghentikan semua iklan dan semua kandungan berkaitan dengan Ahn Jae Hyun, dan iklan dan kandungan yang dimuat naik sebelum ini akan dipadam dsecara berperingkat.

Kami meminta para pelanggan kami memahami persefahaman mereka. Kami akan berusaha keras untuk menjadi MERBLISS yang lebih baik.

Terima kasih.



Comments

  1. almaklum kontrak duta pakaian perkahwinan, tup2 cerai lak... mcm tak best lak kan itu la pslnya kot

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …