Skip to main content

PEMINAT MINTA SITI SARAH PILIH REMY ISHAK UNTUK MUZIK VIDEO SEMAKIN








Laris sungguh Remy Ishak dalam tempoh dua tahun ni. Pelakon yang memang terkenal dengan watak lelaki macho. Walaupun wajah tak jambu tapi watak yang dipegang oleh Remy Ishak dalam setiap drama yang dibintangi nya sering membuatkan penonton wanita gila bayang.

Drama Pujaan Hati Kanda  yang sedang bersiaran menaik kan lagi nama Remy Ishak. Bukan itu sahaja malah Remy Ishak turut menjadi pilihan ramai yang ingin melihatnya di dalam muzik video lagu Semakin nyanyian Siti Sarah Raisudin .



Dalam satu post yang dikongsikan oleh Siti sarah dan Shuib , peminat mencadangkan nama Remy Ishak untuk muzik Video tersebut memandangkan Siti Sarah sedang mencari calon sesuai untuk bergandingan dengan nya di dalam Muzik Video Semakin.

Kalau Siti Sarah pilih Remy mesti meletup habis MV Semakin tu.. dah la lagu pun sedap, hero pun sedap juga untuk di pandang. haha..




Siti Sarah sebelum ini pernah menyingkirkan suaminya sendiri, Shuib untuk tampil berlakon di dalam Klip Muzik Video lagu terbaru Siti Sarah . Semenjak itu ramai yang mencadangkan nama Remy Ishak. Namun buat masa sekarang belum ada kata putus dari Siti Sarah siapa kah yang layak untuk berlakon dalam muzik videonya itu.



Oleh sebab ramai yang bagi cadangan , saya pun nak bagi cadangan juga le.. Apa kata pilih je Syazwan Zulkifly. Dia lebih sesuai mengikut pandangan saya..


Comments

  1. woot woot abam Remy..!! makin naik2 nama dia skrnag.. hehe..

    ReplyDelete
  2. wow!remy tercalon juga yaa...agak² siapa la yang menjadi pilihan yaaa

    ReplyDelete
  3. hahaha akak cuma nk tgk siapakah yg akan kuar kt MV tu nnti...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …