Tuesday, 8 January 2019

PEMINAT MINTA SITI SARAH PILIH REMY ISHAK UNTUK MUZIK VIDEO SEMAKIN








Laris sungguh Remy Ishak dalam tempoh dua tahun ni. Pelakon yang memang terkenal dengan watak lelaki macho. Walaupun wajah tak jambu tapi watak yang dipegang oleh Remy Ishak dalam setiap drama yang dibintangi nya sering membuatkan penonton wanita gila bayang.

Drama Pujaan Hati Kanda  yang sedang bersiaran menaik kan lagi nama Remy Ishak. Bukan itu sahaja malah Remy Ishak turut menjadi pilihan ramai yang ingin melihatnya di dalam muzik video lagu Semakin nyanyian Siti Sarah Raisudin .



Dalam satu post yang dikongsikan oleh Siti sarah dan Shuib , peminat mencadangkan nama Remy Ishak untuk muzik Video tersebut memandangkan Siti Sarah sedang mencari calon sesuai untuk bergandingan dengan nya di dalam Muzik Video Semakin.

Kalau Siti Sarah pilih Remy mesti meletup habis MV Semakin tu.. dah la lagu pun sedap, hero pun sedap juga untuk di pandang. haha..



Siti Sarah sebelum ini pernah menyingkirkan suaminya sendiri, Shuib untuk tampil berlakon di dalam Klip Muzik Video lagu terbaru Siti Sarah . Semenjak itu ramai yang mencadangkan nama Remy Ishak. Namun buat masa sekarang belum ada kata putus dari Siti Sarah siapa kah yang layak untuk berlakon dalam muzik videonya itu.



Oleh sebab ramai yang bagi cadangan , saya pun nak bagi cadangan juga le.. Apa kata pilih je Syazwan Zulkifly. Dia lebih sesuai mengikut pandangan saya..


4 comments:

  1. woot woot abam Remy..!! makin naik2 nama dia skrnag.. hehe..

    ReplyDelete
  2. wow!remy tercalon juga yaa...agak² siapa la yang menjadi pilihan yaaa

    ReplyDelete
  3. hahaha akak cuma nk tgk siapakah yg akan kuar kt MV tu nnti...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)