Skip to main content

GAMBAR 60 ARTIS MALAYSIA SAHUT CABARAN #10YEARSCHALLENGE

Media sosial meriah dengan perkongsian ramai netizen yang berkongsi gambar peribada 10 tahun lepas dalam cabaran  #10yearschallenge . Rata-rata berkongsi gambar peribadi di facebook dan Instagram dengan menggunakan hashtag #10yearschallenge.






Golongan artis dan selebriti juga tidak ketinggalan berkongsi gambar-gambar mereka 1o tahun lalu untuk tatapa peminat.

Jom kita tengok 60 artis Malaysia yang memeriahkan #10yearschallenge.

1; Hael Husaini


 2: Khai Bahar



3: Waris



4:Syamel


5:Baby Shima



6: Didie Alias

7: Abam 

8:Ali Puteh

9: Raja Iliya

10: Azhar Sulaiman

11: Hisyam hamid

12: Alvin Chong

13: Amalina


14: Datin Aliah 

15: Haqiem Rusli

16: Zarul Umbrella

17: Fatin Afefah

19: Ara Johari

20: Shah Jaszle

21: Maria Farida

22: Fikri Ibrahim

23: Fasya Sandha

24: Mark Adam

25: Aril Pilus

26: Hazama

27: Vicha

28: Caprice

29: Shila Amzah

30: wan Forteen

31; Rayqal

32: Faris Aziz

31: Tomok Shah Indrawan

32: Akim 

33: Dato Hans Isac

34: Datin Ziela Jalil


35: Abby Abadi

36: Eyka Farhana

37: Faezah Elai

38: Ika Nabila

39: Marsha

40: hetty Sharlene

41: Shidi Data

42: Zulin Aziz

43: Mawar Rashid

44: Faradia


45: Mirwana 

46: Nad Zainal

47: Dyana Roza

48: kaka

49: Nabil Ahmad

50: Aedy Ashraf

51: Zara Zya

52: Eira Syazira

53: Ummi Nazeera

54: Syanie

55: Adam


56: Alif Aziz

57: Nur Resteena

58: Elyana

59: Dato Fazley

60: Jozan







Comments

  1. paling suka yg jozan tu hehehe,....

    ReplyDelete
  2. We are really grateful for your blog post. You will find a lot of approaches after visiting your post. Great work.
    Digital Marketing Company in Delhi
    SEO Services in Delhi
    SEO Company in Delhi

    ReplyDelete
  3. Faezah elai tu apahal? jessica alba pulak 2009 tu wakakaka! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …