TAK KIRA LELAKI ATAU PEREMPUAN,SIAPA YANG SALAH PERLU MINTA MAAF.



Orang perempuan memang terkenal dengan sikap suka merajuk. Sikit-sikit nak merajuk.Tapi bukan semua la.Kan??

Ada juga yang kata dia  tak suka merajuk. Tak tahu la betul atau sekadar nak up diri sendiri. Tapi saya memang akan merajuk untuk perkara-perkara tertentu sahaja.

Cumanya orang lelaki kena tahu tak semua perempuan patut di pujuk. Ada setengah hal yang orang lelaki tak payah pujuk terutamanya bila perempuan tu buat salah.


Contohnya:

Si perempuan buat salah , kemudian si lelaki tegur dan perempuan tu terus merajuk. Adakah perlu si lelaki tu pujuk dan minta maaf sebab buat kekasihnya merajuk??

Bagi saya tak perlu pujuk walaupun lelaki tu sayang sangat pada kekasihnya.

Cinta ni memang boleh membutaakan mata dan hati sampaikan kekasihnya yang buat salah tapi dia pulak yang minta maaf.



Bagi saya , siapa yang salah dia lah yang kena minta maaf. Lelaki tak perlu berjuang sampai tahap nak menutup mata atas kesalahan wanita yang dia sayang semata-mata sebab cinta dan nak nampak kuat.

Kalau untuk hubungan jangka pendek boleh la buat macam tu. Tapi untuk sehidup dan semati bersama sampai tua rasanya jangan lah amalkan.

Perempuan akan berani buat salah lagi sebab dia tahu si lelaki tu akan mengalah. Sampai bila lelaki tu akan bertahan?? Tak kan nak jadi bodoh selamanya?

Bye.
TAK KIRA LELAKI ATAU PEREMPUAN,SIAPA YANG SALAH PERLU MINTA MAAF. TAK KIRA LELAKI ATAU PEREMPUAN,SIAPA YANG SALAH PERLU MINTA MAAF. Reviewed by Diana Rashid on 15:48:00 Rating: 5

1 comment:

  1. akak setuju, dh buat salah minta maaf la saja, tak pyhla ego...

    akak klu bt slh ckp je sorry kt laki akak, klu laki akak pun sama... cuma kadang klu dia bt dek je akak msti wassap tanya takmo mintak maaf ke dh buat slh... dia pun sengih2 akan dtg kata sory

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.