KOMEN DATIN ALYAH CETUS TANDA TANYA TENTANG RUMAHTANGGA DATO RAMLI MS


Selamat Hari Ulangtahun untuk TokRam.. Kabarnya yang ke 61 tahun dah.Tahniah..semoga dipanjang kan umur dan diberikan kesihatan yang baik.

Sempat la saya menonton Video Nabil dan Jihan yang mengucapkan Selamat Hari Jadi dengan cara yang agak kelakar. Video tersebut dikongsikan TokRam di Instagram miliknya,

Namun apa satu komen dari Datin Alyah mengenai Tok Ram membuatkan ramai yang tertanya-tanya tentang situasi rumahtangga Tok ram dan Datin Alyah.






Netizen mula mempertikaikan komen Datin Alyah yang dikatakan sengaja mengaibkan suaminya. Datin Alyah kemudian nya membidas komen yang mempertikaikan tindakan nya dan meminta agar tidak mencampuri urusan nya dan suaminya itu






Datin Alyah juga meluahkan perasaan sedih di IGstory nya dan menggambarkan keadaan rumahtangga nya yang seperti berpura-pura bahagia. 

Apa pun masalah yang dihadapi oleh pasangan ini diharapkan dapat diselesaikan dengan bijak dan matang. 

Ada benarnya apa yang dikatakan oleh @realaraiskandar itu berkaitan menjaga aib suami. Lagipun peminat sudah sedia maklum dengan keadaan rumahtangga mereka sebelum ini. Jadi ada baiknya tidak perlulah diperbesarkan dan diperhebohkan lagi.

Tambahan pulak Tok Ram dan Datin Alyah adalah 2 nama yang dikenali ramai dan dihormati mereka yang didalam dunia seni hiburan tanahair.

KOMEN DATIN ALYAH CETUS TANDA TANYA TENTANG RUMAHTANGGA DATO RAMLI MS  KOMEN DATIN ALYAH CETUS TANDA TANYA TENTANG RUMAHTANGGA DATO RAMLI MS Reviewed by Diana Rashid on 23:10:00 Rating: 5

4 comments:

  1. Aduhh. Panas komennya. Oh dunia. :)

    ReplyDelete
  2. Kita tak tahu apa yang dialami oleh mereka berdua, keadaan mereka berdua. Kita doakan je yang baik-baik untuk mereka

    ReplyDelete
  3. Hi, i need your help to blast my crowdfunding campaign for my studies expenses. All the details are in the blog post. Thank you!

    https://messarah.blogspot.com/2018/11/my-crowdfunding-campaign.html

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.